Як досягти найвищого рівня поінформованості за допомогою контент-маркетингу

Що таке обізнаність на найвищому рівні?

Давайте пограємо в маленьку гру в асоціацію слів. Якщо ми говоримо “смартфон”, ви можете миттєво подумати “Apple”.

Потокове передавання музики? Spotify.

Печиво? Орео.

CRM на основі хмари? Bitrix24.

Ця вправа допомагає продемонструвати, що таке поінформованість про найвищий рівень уваги у світі маркетингу: автоматичне зв’язування у свідомості замовника між однією торговою маркою та певним товаром чи послугою.

Справжня думка – це коли замовник замислюється про конкретний бренд, коли йому задають загальне або невідповідне запитання про цю ринкову нішу. Наприклад, якщо ми запитуємо своїх читачів про бажані способи спілкування з колегами, ми можемо отримати відповіді, такі як Skype, Viber, Telegram, Google Hangouts або навіть рішення для управління проектами, наприклад Bitrix24 або Trello.

Gоінформованість настільки важлива, оскільки вона може безпосередньо співвідноситися з ключовими показниками, такими як продажі, частка ринку, лояльність клієнтів та багато інших KPI.

Щоб зрозуміти, як бренд може стати вершиною уваги, давайте заглибимось трохи глибше в стовпи цього поняття.

1. Визнання бренду

Щоб бути на перших ролях, ваш бренд спершу повинен бути визнаний. Визнання бренду та впізнаваність бренду йдуть рука об руку. Для того, щоб вас визнали, ви повинні усвідомити, що представляє ваш бренд, які ваші цінності та як ви обслуговуєте клієнтів.

Визнання походить не лише від зусиль візуального маркетингу з логотипами та рекламою, а також від охоплення, обслуговування клієнтів та репутації якості.

2. Відкликання торгової марки

Однак визнання недостатньо для брендів. Це схоже на знайомого, який пам’ятає ваше обличчя, але не ваше ім’я. Ідеальним є досягнення відкликання бренду у поєднанні з певними підказками чи стимулами. Наприклад, Макдональдс є синонімом нонсенс-музичної фрази “ба-да-ба-ба-бах”.

Досягнення пригадування бренду означає невблаганне та творче інвестування та розбудову свого бренду. Вірусний вміст може виростити насіння відкликання серед потенційних споживачів.

3. Покращений досвід клієнтів

Бренди, які запам’ятовуються та згадуються, – це ті, що забезпечують чудовий досвід клієнтів на додаток до якісного продукту чи послуги. Деякі причини того, що клієнти можуть негайно подумати про ваш бренд у тій чи іншій ситуації, включають просте рішення про придбання або спрощений процес покупки. Задоволені клієнти породжують лояльність і можуть стати джерелами рефералів.

Де цінність бути головним?

Перевага бути першим брендом, який спадає на думку споживачам, очевидна сама по собі. Однак на більш детальному рівні поінформованість найвищого рівня може допомогти вашому бренду:

  • Формуйте довіру: За рівних умов споживачі йдуть з тим, що їм довіряють. Якщо ваш бренд справив гідне довіри враження завдяки сервісу, якості або досвіду, ви вже підняли конкуренцію.
  • Підвищення поінформованості про бренд: Не існує жодної стелі для впізнаваності торгової марки . Ставши вершиною розуму, ви можете підтримати ваші плани щодо виходу на нові ринки, території чи вертикалі.
  • Створюйте лояльних клієнтів: Коли ви стаєте найкращим брендом із клієнтом, ви в основному вирощуєте клієнта на все життя. Якщо несприятлива подія не вплине на їх сприйняття вашого бренду, цей клієнт поставить ваш бізнес вище інших.

Як можна створити поінформованість за допомогою маркетингу

Ми вже багато часу говорили про достоїнства поінформованості, але залишається питання: “Як саме бренди створюють ії?”

Немає жодної акції, яка б випустила ваш бренд на очах споживачів. Швидше це сума ваших маркетингових зусиль, яка сукупно формує впізнаваність бренду, відкликання, довіру та лояльність. Деякі з найкращих способів керування поінформованістю включають:

Контент-маркетинг

Контент-маркетинг є корисним пасивним каналом для поширення інформації. Публікації в блогах, тематичні дослідження, довідкові документи, електронні книги, відгуки клієнтів, відео та інші типи вмісту – все це цінний актив у побудові візнання бренду. Наприклад, якщо у банку є корисний посібник із купівлі дому 101, клієнти можуть повернутися до них після прочитання вмісту, щоб розпочати процес іпотечного кредитування.

Маркетингові дослідження

Ваше підприємство повинно добре розуміти свою цільову аудиторію. Ви повинні знати потреби, бажання, уподобання та драйвери для прийняття рішень щодо закупівлі ваших клієнтів, як свою долоню. Отримавши цей інтелект, ви можете вдосконалити свої маркетингові зусилля так, щоб вони відповідали цій цільовій аудиторії.

Брендинг

Бренд – це не просто логотип. Брендинг також включає створення набору цінностей, ідентичності бренду, слоганів, кольорової схеми та єдиної маркетингової присутності, серед інших обов’язків. Однак, коли всі частини поєднуються, ваш бренд може стати потужним інструментом для підвищення рівня поінформованості про бренд та асоціацій найвищого рівня.

Реклама в соціальних мережах

Соціальні медіа є благодатним ґрунтом для формування обізнаності. Це з кількох причин: З одного боку, зображення та інший візуальний вміст процвітають на платформах соціальних медіа, таких як Facebook та Twitter, що сприяє брендингу.

Маркетингові кампанії

Соціальні медіа – це лише один канал, на якому ви повинні бути активними. Різні інші маркетингові кампанії, які ви проводите, також повинні в кінцевому підсумку орієнтуватися на підвищення рівня обізнаності, включаючи електронні кампанії, прямі поштові кампанії, телевізійні рекламні кампанії та вхідні маркетингові кампанії.

Як я можу знати, коли я став головним розумом?

В даний час підприємства не мають переваг метрики, яка може вдивлятися безпосередньо у свідомість клієнтів і читати їх думки. Однак є кілька широко використовуваних показників, які можуть бути сигналом, якщо ви успішно створюєте обізнаність і коли стаєте найвищим. Вони можуть включати:

  • Реферальні джерела: Як уже згадувалося, лояльність клієнтів є бажаним результатом обізнаності. Чим більше лояльних клієнтів ви підтримуєте, тим більший їх маркетинговий потенціал пропонується.
  • Частка ринку: Будь-яке зростання частки ринку є приводом для святкування. Це означає, що ваш маркетинг працює, і ви перемагаєте конкурентів. Більша частка ринку також безпосередньо означає більшу здатність впливати на потенційних клієнтів – не тільки на вашу цільову аудиторію.
  • Пошук:  поширення бренду може бути результатом більшої кількості клієнтів, які шукають ваш бренд у поєднанні з певним продуктом або послугою. Збільшення кількості фірмових пошукових запитів може бути особливо ілюстративним для успішних зусиль щодо розпізнавання брендів.

Найкращі подарунки для жінок чекують на тебе в інтернет-магазині «Dreams».

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn