Як написати бюлетень (інфографіку)

Як розробити інфографіку

Хочете залучати свою аудиторію, обмінюючись найкращим вмістом, найглибшими уявленнями та історією бренда? Додайте бюлетень до своєї маркетингової стратегії.

Потужні інструменти як для B2C, так і для B2B, електронна пошта як і раніше є одним з найкращих способів просунути перспективи подальшого зменшення воронки продажів і цінна можливість залучити існуючих клієнтів.

Незважаючи на це, не всі електронні листи повинні бути орієнтовані на продаж. Ви коли-небудь розглядали силу інформаційного бюлетеня?

Якщо ви хочете, щоб простий і послідовний спосіб залучити вашу цільову аудиторію, не дратуючи їх (особливо коли у них більше смажать рибу, як, скажімо, боротьба з пандемією), бюлетені – це інструмент, який ви шукаєте.

У чому головна відмінність електронного листа та кампанії з електронною поштою?

Без сумніву, це одне з перших питань на вашу думку. Відповідь: Частота та послідовність. Електронні листи регулярно надходять електронними повідомленнями, призначеними для того, щоб підтримувати ваших підписників, клієнтів, потенційних клієнтів та інших членів вашої цільової аудиторії в курсі останньої інформації, яку ви повинні їм надати. Вони не продають продукцію – інформаційні бюлетені просто підтримують ваших абонентів, що займаються вашим бізнесом, тривалий час, поки ваша компанія відкрита.

Кампанії електронної пошти, з іншого боку, мають обмежений термін, встановлену кількість електронних листів і, як правило, плануються заздалегідь. Вони – це інструменти для витіснення потенційних клієнтів униз до лійки продажів, спрямування їх на активи, що закриваються, сторінки реєстрації на події або, в деяких випадках, команди продажів.

Інформаційні бюлетені для побудови відносин.

Чудовий інформаційний бюлетень ділиться знаннями з вашими замовниками таким чином, що має розмовний, а не рекламний характер. Кампанії електронною поштою призначені для продажу; інформаційні бюлетені призначені для лідерства на думках та посилення взаємодії через розповіді.

Тепер, якщо це недостатньо конкретна мета для вас, не хвилюйтеся. Ви можете використовувати інформаційні бюлетені для збільшення різноманітних показників, які можна оцінити, зокрема:

  • Підвищення кількості кваліфікованих клієнтів через вміст, що перебуває під відкритим небом, спрямовуючи читачів на завантажувані об’єкти.
  • Покращення проінформованості про бренд, сприяючи обміну соціальними медіа.
  • Посилення контактів із існуючими замовниками.

Ви не обмежуєтесь вибором одного варіанту; ваш бізнес може мати кілька інформаційних бюлетенів, кожен з яких має власні цілі.

Отож, ваші інформаційні бюлетені не повинні включати всю їнформацію. Швидше, вони повинні бути сегментовані на різні аудиторії, цілі чи інші критерії та написані з послідовною темою.

Щоб проілюструвати, що я маю на увазі, давайте подивимося на сторінку бюлетеня для Harvard Business Review :

Як бачимо, HBR має 10 окремих інформаційних бюлетенів, кожен з яких має свою послідовну тему. Є одна для швидких порад, одна для популярних статей, одна для технологій тощо. Існує також інформаційний бюлетень з ексклюзивним контентом, який ділиться лише з підписниками журналу – прекрасний спосіб для HBR збільшити свій список розсилки та заохотити залучення.

Більше того, ви також помітите, що HBR змінює частоту електронних розсилок в залежності від категорії. Деякі доставляються щодня; це, як правило, короткі поради або фрагменти, які можна прочитати швидко і прив’язати читачів до більш довгих статей, якщо вони хочуть дізнатися більше. Інші – це обриси публікацій щоденників або щомісяця, що достатньо послідовно для того, щоб зацікавити читачів, але не настільки постійні, щоб вони стали дратувати.

Отже, тепер, коли ми обговорювали різні способи використання електронних розсилок, давайте поговоримо про їх створення.

Створення тем

В ідеалі ваші інформаційні бюлетені існуватимуть до тих пір, як і ваш бізнес, тобто вони будуть розвиватися разом з ним. Тому ніколи не слід втрачати контентних ідей.

Збіги вмісту

Це спосіб переконатися, що ваш список електронної пошти бачить вашу роботу (і, звичайно, шанс показати свою роботу). Ви можете зв’язати свій вміст з найвищою ефективністю (збільшивши ймовірність того, що він буде резонуватись з вашою аудиторією) або поділитися чимось, що може використовувати ще кілька переглядів.

На прикладі HBR вище можна побачити, що видання поділило свої кола на різні категорії, включаючи лідерство, фінанси, стратегію, технології, найкращі та багато іншого. У вас може бути не так багато категорій (для вашої компанії може вистачити одного розкладу на тиждень), але вміст, який ви включаєте, повинен бути аналогічним чином.

Новини компанії

Якщо ваша компанія надзвичайно велика і неймовірно активна, ви можете створювати щомісячний інформаційний бюлетень, підсумовуючи свої останні рухи. Будьте уважні до часу, коли надсилання електронних листів може дратувати вашу аудиторію, а надто рідко змушує їх думати, що ви спите.

Нові активи

Тематичні приклади, довідки, інфографіка, опитування – все це чудові деталі, якими ви можете поділитися з підписниками інформаційних бюлетенів. Навіть інші записи, такі як виняткові публікації в блогах, фрагменти LinkedIn, гості блоги та багато іншого, можуть дуже сподобатися аудиторії ваших електронних розсилок.

Що потрібно включити до бюлетеня

Специфіка, що стосується написання електронного листа, аналогічна специфіці створення маркетингової кампанії по електронній пошті. Основна відмінність – будова тіла. Бюлетені забезпечують огляд декількох різних тем одночасно, тому тіло найкраще розбити на окремі розділи для кожного.

Звичайно, це означає, що інформаційні бюлетені зазвичай мають більший кількість слів, ніж електронні листи. Останні найкраще зберігати до від 50 до 200 слів тоді як перші можуть бути ” до тих пір, поки вони повинні бути “.

Порада: Ваш текст повинен бути максимально стислим, але все-таки говорити все необхідне для того, щоб переконати читача вжити задуманих дій.

Але перш ніж випереджати себе, давайте обговоримо структуру електронного листа з самого початку.

Привабливий відправник та тема теми

Відправник та тема теми проходять довгий шлях до переконання людей відкрити електронний лист. (Хочете доказу? Перейдіть до своєї папки зі спамом і подивіться на сміттєві теми та спам “з” адрес. Чи взагалі вас цікавить, що вони мають сказати?)

Отже, що робить привабливим відправника?

  • Ім’я: Кожен посібник із написання електронного листа B2B або B2C підкаже вам використовувати людське ім’я, а не щось на зразок ” noreply @yourcompany.com .” Це будує знайомство і створює той людський зв’язок, який так важливий для побудови ділових відносин.

Що про привабливий предмет?

  • Інформація: Передплатники хочуть знати електронний лист, в який вони збираються зануритися. Якщо вони не мають цього сенсу, вони швидше залишать вас непрочитаними, ніж шукати цікавий вміст.
  • Стислість: Не існує єдиної думки щодо ідеальної довжини символів для теми теми електронної пошти. Коротше, як правило, краще: різні довідники скажуть максимум від 55 до 70 символів. Однак, коротше не завжди можливо, якщо ви хочете чітко визначити свої інформаційні бюлетені.

Тіло

Тут знаходиться ваш інформаційний бюлетень. Ви розміщаете тут багато інформації про різні теми, тому важливо, щоб ваші читачі отримували згуртований пакет вмісту, швидко розуміючи, що текст містить інформацію про найрізноманітніші теми. Таким чином, вони можуть швидко сканувати ваші інформаційні бюлетені на предмет деталей, які їх приваблюють.

Подумайте, як газетна спортивна сторінка розбита на окремі розділи. Кожна стаття візуально відокремлена від іншої, поділена або пробілами, або рядками. Крім того, у кожній статті йдеться про щось інше, але всі вони об’єднані під узгодженою темою.

Написання газет також загалом є послідовним. Кожна історія має неповторний тон, на який впливає письменник, але голова має чітко послідовний голос. Зрештою, коментатори YouTube не пишуть для New York Times.

Простий текст проти HTML-електронних листів

У цьому розділі йдеться про дизайн бюлетеня та, точніше, про те, як форматувати вміст інформаційного бюлетеня. Звичайний текст – це точно так, як це звучить: еквівалент основного документа Notepad у формі електронної пошти. Форматування тексту, зображень або графічних елементів не має. Це звучить нудно, але кілька досліджень показують, що звичайний текст фактично збільшує відкриті темпи.

Однією з можливих теорій є те, що клієнти електронної пошти можуть позначати важкі HTML-адреси електронної пошти та позначати їх як те, що потрібно відфільтрувати. Як зазначав Hubspot, за замовчуванням фільтр Gmail “Акції” намагається зафіксувати будь-які повідомлення, багаті на продажі, і утримати їх у вхідних. Залежно від конфігурації фільтра за замовчуванням для клієнта електронної пошти, деякі клієнти, на жаль, ніколи не можуть заглянути до цих бюлетенів.

Крім того, клієнти електронної пошти відображають HTML по-різному: HTML-адреса електронної пошти, відкрита в Gmail, може виглядати інакше, коли відкривається в Outlook. Крім того, деякі клієнти електронної пошти чи браузери взагалі не можуть відображати HTML-адреси електронної пошти, а також програмне забезпечення для читання на екрані для інвалідів, які переглядають інваліди, аналізують код. Причини цього складні , але основний факт полягає в тому, що звичайні текстові електронні листи пропонують більшу послідовність і забезпечують, щоб усі ваші підписники могли споживати ваш інформаційний бюлетень.

З цього приводу HTML може сприяти більш потужному та вражаючому візуальному контенту. Ви можете включити кольори та логотипи вашого бренду, розділити частину електронної пошти на керовані розділи та зв’язати свій веб-сайт із привабливими CTA. Крім того, HTML може ввести ієрархію у ваші електронні листи за допомогою кольорів та розмірів шрифту, що полегшує їх засвоєння. У простому тексті все виглядає однаково, що ускладнює читачам можливість швидко визначити важливу інформацію.

Отже, що ви обираєте? Відповідь, звичайно, обидва способи. Більшість платформ маркетингу електронної пошти полегшують перетворення HTML-листів у звичайний текст, тому немає причин пропускати одну чи іншу версію.

Крім того, якщо ви переживаєте, що деякі клієнти не відображають неправильно вашу електронну пошту HTML, ви завжди можете надати читачам можливість переглядати розсилку як одну веб-сторінку у своєму браузері.

Створення шаблону розсилки HTML

Так само, як інформаційні бюлетені надходять за послідовним графіком, так і вони повинні мати об’єднуючі візуальні елементи. Якщо говорити простіше, шаблон дає змогу вашим бюлетеням виглядати як частину звичайної серії (що, звичайно, є).

Створення шаблону з нуля є складним і вимагає певних детальних знань про програмування, дизайн та різні клієнти електронної пошти, але є деякі загальні візуальні правила, яких слід завжди дотримуватися:

  • Використовуйте фіксовану ширину, а не текучий макет. Це означає встановлення горизонтальних розмірів, щоб читачі не змушували прокручуватися збоку або повертати свої мобільні пристрої, щоб прочитати один рядок.
  • Включити заголовок. Це додає візуального інтересу, встановлює ієрархію та включає ваше брендове право з самого початку.
  • Розбийте тіло на секції. Кожна з них буде містити іншу тему. Розділи мають бути візуально розділені, а ваш найважливіший або цікавий вміст повинен а) сидіти вгорі інформаційного бюлетеня, а б) займати найбільше місця (якщо ваші розділи будуть мають різний розмір).
  • Місце соціальних ікон. Ви хочете, щоб люди стежили за вашими Facebook та Twitter, чи не так?
  • Додати кнопку спільного доступу. Це дозволяє читачам ділитися вмістом безпосередньо в бюлетені, не відриваючись від своєї електронної пошти.
  • Включити колонтитул. Це буде імітувати колонтитул вашого веб-сайту, посилюючи ваш брендинг та надаючи контактну інформацію.

Цей пост від Hubspot має кілька чудових прикладів шаблонів бюлетенів якщо вам потрібно певне натхнення.

Нарешті, ось короткий перелік інших речей, які слід включити:

  • Ваш логотип. Зрештою, це найважливіший візуальний елемент вашого бренду.
  • Заголовки. Важливо для встановлення візуальної ієрархії та окреслення різних розділів.
  • Людське обличчя. Додавання обличчя разом із адресою надсилання збільшує людський зв’язок.
  • Посилання на зміст / CTA. Ви завжди хочете зв’язатись на своєму веб-сайті або в соціальних сторінках, щоб збільшити кількість кліків / читання / залучення / будь-який показник, який ви шукаєте.

Зміст (він же, як писати бюлетень)

Бюлетені можуть бути заповнені інформацією, але їх все одно слід легко читати. Написання тексту – це трохи мистецтва (використання голосу, який відповідає вашій аудиторії) та трохи науки (оптимізація теми, візуалізації та копіювання). Використовуйте короткі речення та уникайте пасивного голосу для більшої ясності.

З точки зору тону, інформаційні бюлетені – це чудова можливість бути персональним та покращити людський зв’язок між вашим бізнесом та вашими читачами. Пишіть так, ніби ви розмовляєте з другом, який знає вашу галузь: Вам не доведеться уникати корпоративного жаргону повністю, але і ви не повинні бути надмірно академічними.

Крім того, і я цього не можу наголосити достатньо: Перечитай свою роботу. Кожна орфографічна або граматична помилка – навіть зрозуміла – знижує авторитет як вашої писемності, так і вашого бренду. надійність як вашої писемності, так і вашого бренду. Це стосується будь-якого маркетингового контенту, але особливо інформаційних бюлетенів. Друкарські помилки в публікації щоденника в 2 тисячі слів легше не помітити і пробачити, ніж один в електронному листі зі 100 словами.

Планування бюлетенів

Як я вже говорив вище, частота є головним диференціатором між інформаційними розсилками та електронними кампаніями. Ваша аудиторія повинна сподіватися побачити ваші розсилки в ті ж дні з певним збільшенням. Щотижневий інформаційний бюлетень є найпоширенішим, але вони також можуть бути щоденними, щотижневими, щомісячними або щоквартальними.

Тепер точна частота залежить від вашого вмісту та вашої аудиторії. Якщо, наприклад, ви плануєте створити інформаційний бюлетень, де відображатиметься ваш останній вміст, подумайте, як часто ви оновлюєте свій блог і створюєте нові ресурси. Ви, ймовірно, будете намагатися включити достатню кількість інформації для щоденного інформаційного бюлетеня, але щотижневий або двотижневий буде працювати.

Аналогічно, щомісячний інформаційний бюлетень корисний для суб’єктів, що містять декілька вмістів, наприклад, короткий звіт про новини компанії. З іншого боку, щомісячний інформаційний бюлетень ваших публікацій у блозі матиме занадто багато вмісту, і читачі, ймовірно, не стануть до кінця.

Але це не говорить про те, коли і як часто надсилати ваші інформаційні бюлетені. На жаль, немає універсальної відповіді. Те, що працює для вашої аудиторії, ймовірно, не буде працювати для іншої компанії, і навпаки.

Тому, ви можете використовувати деякі загальні відомості для початку. Експериментуйте з різними датами та часом і, коли у вас буде достатньо даних, перегляньте свою аналітику, щоб побачити, коли ваша аудиторія відкриває електронні листи.

Розуміння даних бюлетеня

Ви хочете приділити своїй аудиторії деякий час для читання електронних листів, щоб отримати точний аналіз, тому зачекайте два-три дні після надсилання, перш ніж переглянути вашу аналітику.

Дані, які ви хочете переглянути, включають:

  • Загальна кількість відкритих / відкритих курсів.
  • Загальний показник кліків / кліків.
  • Вперед.
  • Коефіцієнт читання.
  • Відвідувачі веб-сайтів.
  • Коефіцієнт відмов.

Це дасть вам хороше розуміння того, як люди взаємодіють з вашим інформаційним бюлетенем.

Так, ми просто пережили багато, але повірте: писати бюлетень набагато простіше, ніж це звучить. Після того, як ви потрапите в послідовний розпорядок дня, ваші електронні листи майже будуть писати самі.

قالب وردپرس

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn