Як НЕ втратити рейтинг Google під час міграції веб-сайтів за 11 кроків

На щастя, більшість компаній, що займаються будівельними матеріалами, усвідомлюють, що ми перейшли з аналогового світу торгових оголошень та брошур у цифровий світ, де ваша присутність в Інтернеті є вашим найважливішим інструментом продажу та маркетингу.

Це призводить до того, що ці компанії інвестують у новий веб-сайт, який більше зосереджений на задоволенні потреб споживачів, ніж онлайн-каталог товарів.

Частою проблемою, з якою стикаються ці компанії, є втрата рейтингу SEO зі свого старого сайту, коли вони запускають новий сайт. Більшість компаній вважають, що веб-дизайнер піклується про це.

На жаль, цей важливий крок часто не є частиною процесу розробки веб-сайтів. Компанія не усвідомлює цього лише через кілька днів після запуску свого нового сайту і усвідомлює, що більше не відображається в результатах пошуку.

Іншим результатом може бути те, що ваш вміст все ще відображається, але він надає глядачеві повідомлення “Ця сторінка більше не існує”. Жодне з них вам не підходить.

Я зробив цю помилку сам, запустивши новий веб-сайт стратегії Whizard кілька років тому. Я щомісяця збільшував відвідуваність веб-сайтів, в основному на основі органічного пошуку. Наступного разу, коли я перевірив Google Analytics, я був шокований, побачивши, як мій трафік різко зменшився.

11 кроків для підтримання рейтингу SEO

Минулого тижня я спілкувався з виробником будівельних виробів, який зазначив, що вони перебувають у центрі переходу свого веб-сайту на нову платформу веб-сайту / CMS.

Як професіонал SEO, щоразу, коли я чую слова “міграція веб-сайту”, в моїй голові одразу з’являється червоний прапор. Після подальшої розмови виробник будівельних виробів згадав, що їх дорога і відома компанія з веб-розробки запевнила їх, що нічого не піде не так під час процесу міграції.

Однак я знав, що після багатьох років співпраці з деякими провідними агенціями веб-розробки новий погляд був необхідним. Під час подальшого огляду я виявив, як і багато компаній з веб-розробки, що вони не витратили час або знали, як спланувати належну міграцію веб-сайтів. Принаймні з SEO ПЕРСПЕКТИВИ.

В результаті я зміг визначити, що якби міграція була реалізована, як було заплановано, виробник втратив би більше 40% свого трафіку та потенційно тисячі потенційних клієнтів від органічного пошуку на місяць.

Міграція веб-сайту описує будь-яку подію, коли сайт зазнає серйозних структурних змін, які порушують видимість пошуку.

Будь то зміна домену або повна реконструкція сайту, для багатьох компаній, що займаються будівельними матеріалами, міграція сайту здається пропуском мінного поля в темну чорну ніч – і дуже мало хто з них переходить на іншу сторону зі своїми рейтингами цілим.

Але це не повинно бути так. У цій статті ми детально розглянемо тонкощі та процеси виходу міграції сайту та надамо вам покроковий алгоритм для успішного переходу.

Як міграція веб-сайтів може стати смертю вашого SEO

З точки зору SEO, головним завданням переміщення сайту є плавний перехід усієї накопиченої вартості SEO застарілого сайту – рейтинги, трафік, PageRank та власний капітал посилань – на новий.

Але з огляду на те, що такий крок є серйозним потрясінням для системи, сценарій – це, один із найскладніших часів для вашого веб-сайту, оскільки для пересування процесом без втрати потрібно багато спеціалізованих технічних знань SEO важко зароблений органічний пошуковий трафік.

Чому це так? По суті, все зводиться до п’яти ключових факторів:

  • Рейтинги. Потрібен час, щоб пошукові системи визнали, що веб-сайт переміщено в інше місце, і передали всі значення SEO на відповідні нові сторінки (сторінки), що може спричинити те, що ваші рейтинги іноді постійно зменшуються. Крім того, чим більше змінних ви зміните в рівнянні – вихідний код, вміст, структура URL-адреси тощо – тим більший ризик того, що пошукові системи можуть прийняти рішення про переоцінку нових сторінок.
  • Трафік . Переміщення веб-сайту завдає подвійного удару по вашому веб-трафіку: на додаток до органічного трафіку, який забирає голову, безліч потенційних технічних проблем, якщо вони не будуть вирішені, можуть призвести до того, що користувачі заблукають по дорозі.
  • Капітал. Ваше портфоліо зворотних посилань, основна опора, що підтримує ваш рейтинг органічного пошуку та авторитет веб-сайту, також може стати жертвою погано виконаної міграції веб-сайтів, особливо коли відповідальні розробники не пройшли навчання щодо SEO-процесу.
  • Досвід користування. Якщо користувачі потрапляють на що-небудь, крім запитуваної сторінки, через технічні проблеми, спричинені переміщенням сайту, дев’ять разів із десяти, ви втрачаєте цих відвідувачів. І як тільки вони підуть, все. Других шансів немає.
  • Дохід. Врешті-решт, усі вищезазначені фактори в сукупності безпосередньо впливають на дохід, який ваш веб-сайт приносить для вашого бізнесу.

Частіше все відбувається в неправильному напрямку для компаній, які недооцінюють складність поставленого завдання. . І коли це трапляється, в основі проблеми неминуче погане планування та реалізація.

Щоб додати образи до травм, веб-розробникам, як правило, не вистачає поглиблених знань про SEO, необхідних для збереження органічного пошукового трафіку, підходячи до процесу, не враховуючи довгострокового впливу їхніх дій на ваш SEO.

Маючи це на увазі, ось проста істина, з якою ви повинні змиритися:

Без досвідченого спеціаліста з SEO, єдиною людиною у вашій команді, яка піклується про збереження вашого заробленого важким пошуком трафіку, є ви.

Однак, якщо ви правильно розіграєте свої карти, ваш веб-сайт може відновитись відносно швидко, взагалі не мати негативного впливу або навіть швидко пройти швидке зростання.

Але перед тим, як глибоко заглибитися в дію, давайте поговоримо про причини, чому хтось навіть міг би подумати про те, щоб вирушити в таку ризиковану подорож.

5 загальних причин міграції веб-сайтів

Потрібна буде набагато довша стаття, щоб висвітлити всі причини, чому компанії можуть прийняти рішення піти на повагу, ставлячи так багато на карту. Нижче наведено деякі найпоширеніші:

1. Перехід від HTTP до HTTPS

Пошукові системи постійно домагаються вищих стандартів безпеки, щоб зробити Інтернет безпечнішим для всіх.

З цієї причини захищений протокол передачі гіпертексту (HTTPS) став новою нормою для будь-якого веб-сайту та одним із факторів ранжування, що визначають його місце на сторінках результатів пошуку (SERP).

Не залишаючись іншого вибору, крім як дотримуватися підвищених стандартів безпеки, веб-сайти, які застрягли по-старому, протокол HTTP, змушені зробити стрибок.

2. Перехід на новий сервер або провайдера хостингу

Оскільки ваш сайт з часом розростається, в якийсь момент вам майже гарантовано буде приємна думка про перехід до іншого провайдера хостингу або веб-сервера.

Наприклад, вибухонебезпечні компанії часто переходять від спільного хостингу, де веб-сайт ділить дисковий простір сервера та IP-адресу з іншими клієнтами до виділеного сервера, що надається виключно одному веб-сайту, або навіть виводять його на наступний рівень, вибираючи власне рішення для веб-хостингу.

Окрім деталей, кожен раз, коли ви перемикаєтесь на іншу IP-адресу, також змінюється місцезнаходження вашого веб-сайту.

3. Зміна доменного імені

Незалежно від того, чи це зміна доменного імені в рамках ребрендингу, злиття чи поглинання, робити це, не завдаючи хаосу вашим SEO, є самою формою мистецтва.

СЕО розрізняють міграцію до нового доменного імені зі зміною структури URL-адреси та без неї. Якщо у вашому випадку архітектура URL-адреси залишається незмінною, пощастило вам.

В іншому випадку потрібно багато додаткової роботи, щоб забезпечити перехід без будь-яких неприємних сюрпризів.

4. Переформатування

Оскільки Інтернет продовжує рухатись блискавично швидкими темпами, на ринок виходять більш досконалі Системи управління вмістом (CMS), що фактично робить частину конкуренції застарілою.

Незалежно від того, переходите ви до іншої системи управління вмістом або розробляєте власну, розроблену з урахуванням ваших унікальних потреб бізнесу, переформатування – це тривалий та дорогий процес, що передбачає переробку структури сайту.

Якщо зробити неправильно, це може сильно погіршити видимість пошуку, що призведе до катастрофічних втрат у рейтингах та органічному пошуковому трафіку.

5. Зміна дизайну або структури веб-сайту

Починаючи від полірування веб-дизайну або оптимізації URL-адрес, і закінчуючи повним ремонтом сайту, ці вдосконалення мають один спільний знаменник: суттєве налаштування вихідного коду.

Щоразу, коли це трапляється, пошукові системи трактують це як запрошення переоцінити сторінки, на які впливає оновлення.

І це може не зіграти добре для вашого рейтингу, якщо ваші розробники не підуть зайвої милі, щоб зберегти цінність SEO, яка забирає кров, піт і сльози.

Тепер, коли ви знаєте основи, ми можемо перейти від теорії до практики.

Процес міграції веб-сайтів на 11 етапів

Як капітан вашого корабля, вашим першим і головним пріоритетом повинно бути забезпечення того, щоб ваше судно безпечно пробилося через небезпечні рифи майбутньої міграції місця.

Ті, хто серйозно сприймає процес, виходять сильнішими з іншого боку. Ті, хто прибуває неготовим і применшує пов’язані з цим ризики, забувають у забутті.

Знову ж таки, погане планування та реалізація є рецептом катастрофи. Отже, закладення надійної основи для кожної фази перед натисканням перемикача є ключовим фактором для того, щоб забезпечити, щоб світло в кінці тунелю в кінцевому підсумку не було просто пучком зустрічного поїзда.

З цієї причини ми настійно рекомендуємо вам сісти з командою розробників і пройти їх через кожен крок, описаний нижче.

1. Закласти основу

Як сказано в приказці, чим більше ви потієте на тренуваннях, тим менше ви кровите на війні. Етап планування перед запуском надзвичайно важливий для впорядкування процесу та змушення вашої команди працювати як по маслу.

Після того, як ви визначите цілі проекту, складіть вичерпний план дій та порівняльні ключові показники SEO для моніторингу ситуації в міру розвитку подій.

Складіть вичерпний список усіх сторінок на вашому веб-сайті

Для початку проскануйте весь веб-сайт і створіть інвентарний список, що містить таку інформацію:

  1. Всі ваші URL-адреси
  2. Відповідні коди статусу HTTP (відповідь сервера користувачеві, який намагається отримати доступ до даної веб-сторінки)
  3. Метадані SEO для кожної сторінки (заголовки сторінок , метаописи та H1)

Для непосвячених заголовок сторінки – це заголовок веб-сторінки, що відображається на вкладці у верхній частині вікна браузера та фрагменти результатів пошуку, тоді як тег H1 основний заголовок, показаний на самій сторінці. Тег мета-опису діє як розмиття, що описує сторінку в SERP.

Щоб отримати ці дані, використовуйте Screaming Frog або будь-яке інше подібне програмне забезпечення для сканування з найменш обмежувальними директивами, такими як ігнорування налаштувань файлу robots.txt – файл, який повідомляє ботам пошукової системи, які частини вашого веб-сайту вони можуть, а не можуть досліджувати – і сканування посилань “nofollow”.

І не забудьте зберегти дані обходу для подальшого порівняльного порівняння. Окрім отримання повної дорожньої карти на своєму веб-сайті, ви отримуєте приголомшливу можливість виявити основні проблеми повзання перед запуском, вбивши двох зайців одним каменем.

Створити карту переадресації

Переспрямування – це метод автоматичного пересилання користувачів та роботів з однієї сторінки на іншу URL-адресу. Ті, хто недооцінює переспрямування, часто платять дорого.

Насправді, один із найвідоміших помилок SEO в історії стався, коли Toys “R” Us придбав toys.com за 5,1 мільйона доларів, намагаючись домінувати в органічному пошуку та закінчившись втратою всього цього, тому що не було створено правильних переспрямувань.

Щоб міграція сайту відбувалася безболісно, ​​вам потрібно направити користувачів на потрібні нові сторінки та повідомити пошукові системи про те, що ваш веб-сайт переміщено в інше місце.

Для цього ваші розробники або SEO-менеджери повинні налаштувати постійні перенаправлення з кожної сторінки на застарілому сайті на відповідні URL-адреси в новому місці.

Якщо у вас не вийде, весь цей капітал посилань, весь цей рейтинг сторінки, весь той трафік, який сторінка встигла накопичити з часом, в кінцевому підсумку піде в каналізацію, іноді навіть без невеликого шансу відновлення.

Не грайся з вогнем. Складіть карту переспрямування, щоб відстежувати, чи замінено всі сторінки чи ні.

І коли (не якщо) ви виявите прогалину у списку, ви зможете швидко вирішити проблеми, не зазнаючи руйнівних покарань.

Бенчмарк ключові показники SEO

Перш ніж дати зелене світло міграції сайту, вам потрібно знати, де ви перебуваєте в області SEO, щоб порівняти ключові показники для всіх ваших сторінок.

Таким чином, ви зможете розрізнити сторінки, які успішно відновилися після падіння трафіку, з тих, які цього не зробили.

Витягніть дані з Google Analytics та інших інструментів веб-аналітики за останні 12 місяців, порівнявши такі ключові показники SEO:

  1. Ключові слова. Складіть список, що містить усі пошукові фрази, які спрямовують органічний пошуковий трафік на ваш веб-сайт із SERP.
  2. Рейтинг ключових слів. Створіть список своєї позиції в SERP для всіх ключових слів, за якими ви класифікуєтесь, щоб мати чітке уявлення про те, чи відновилися ви після переміщення сайту після того, як видимість пошуку нанесе удар.
  3. Сторінки з найпопулярнішими посиланнями. Зберіть ще один список своїх сторінок, на які сторонні веб-сайти найчастіше посилалися за допомогою таких інструментів, як Ahrefs або Ubersuggest. Оскільки портфель зворотних посилань визначає повноваження домену, сторінки, на які посилаються найвищі, виконують роль припливу, який піднімає всі ваші інші сторінки в SERP. Якщо ці сторінки зазнають неприємностей, у вас також виникають проблеми.
  4. Швидкість сайту. Підготуйте докладний звіт, аналізуючи, як швидко користувачі можуть отримати доступ до вмісту, щоб порівняти кількісні показники з роботою нового веб-сайту.

Лише тоді, коли у вас є всі акуратно впорядковані дані, ви готові почати діяти .

2. Заблокувати пошуковим системам сканування робочого веб-сайту

Щоб уникнути заплутаних пошукових систем, застарілі та інсценізуючі веб-сайти не повинні конкурувати в SERP, перш ніж все буде створено правильним способом для запуску.

СЕО радять обмежити пошукові системи сканувати новий веб-сайт, написавши спеціальні директиви у файлі robots.txt або встановивши ім’я користувача та пароль у .htaccess (файл, що містить усі правила, що замінюють налаштування сервера Apache за замовчуванням).

Наприклад, якщо ви хочете заблокувати весь домен від індексації ботами пошукової системи, ваші розробники можуть це зробити, просто додавши ці два рядки коду до файлу robots.txt проміжного сайту:

Агент користувача: *

Заборонити: /

Таким чином, ви не стріляєте собі в ногу, дозволяючи пошуковим системам просканувати новий сайт занадто рано.

3. Оновити заголовок, метаопис та канонічні теги

Після того, як новий сайт буде прихований від пошукових систем, пора закатати рукави і братися за роботу.

По-перше, оновіть ключові елементи HTML, необхідні для SEO, – теги заголовків, метаописи та канонічні матеріали – і переконайтеся, що вони відповідають відповідним сторінкам на застарілому сайті.

Серед тріади каноніки є найскладнішими тегами.

Канонічний тег (rel = ”canonicals”) повідомляє пошуковим системам, що дана сторінка є головною копією іншої URL-адреси, яка допомагає керувати дубльованим вмістом, поразкою будь-якої системи управління вмістом.

Ось як це виглядає:

Іншими словами, мета-тег вказує URL-адресу, яка успадкує весь власний капітал посилання та PageRank, накопичений цією сторінкою.

Переклад непростими словами: нехай цей крихітний рядок коду проскочить через тріщини, і ви майже гарантовано зазнаєте величезних втрат вартості SEO, а потім різні проблеми з індексацією.

Щоб уникнути будь-яких можливих проблем канонізації, проскануйте інсценізацію за допомогою «Кричущої жаби». Програмне забезпечення поверне всі URL-адреси, що містять канонічний тег та відповідний вміст.

4. Налаштування постійних переадресацій

Перш ніж рухатись далі, повне розкриття інформації: навіть незважаючи на те, що Google давно визнав, що редиректи передають 100% PageRank і обробляють усі типи редиректів однаково, що може бути не так у інших пошукових системах. Отже, ми рекомендуємо дотримуватися «старої школи».

Ви вже знаєте, що таке переспрямування. Але чи знаєте ви, що переспрямування можна налаштувати різними способами?

В основному, залежно від того, де запускається переспрямування, усі типи перенаправлення поділяються на дві категорії: на стороні клієнта (ті, що ініціюються у веб-браузерах) та переспрямування на стороні сервера (назва досить зрозуміла).

Перенаправлення на стороні сервера означають 3xx коди стану HTTP. Ось короткий огляд кодів стану HTTP класу 3xx:

  • 300 – Кілька варіантів
  • 301 – Постійно переміщено
  • 302 – Знайдено
  • 303 – Див. Інші
  • 304 – Не модифіковано
  • 305 – Використовувати проксі-сервер
  • 306 – Невикористовуваний
  • 307 – Тимчасова перенаправлення
  • 308 – Постійне перенаправлення

Код кожного статусу має своє призначення (за винятком 305-х та 306-х років, які були застарілими, головним чином з міркувань безпеки).

Але коли йдеться про міграції сайтів, постійні переадресації на стороні сервера, а саме 301 редирект, завжди були золотим стандартом.

Єдиний момент, коли вам може знадобитися працювати з чимось іншим, ніж 301s, можуть бути випадки, коли вам потрібно залишити метод HTTP незмінним (POST для POST, GET для GET). І тут у дію вступають 308 переспрямувань.

Після створення всіх редиректів заповніть список редиректів, щоб виявити будь-які сліпі плями на карті до запуску.

Пам’ятайте, що якщо що-небудь загубиться на цьому етапі, ви ризикуєте остаточно втратити весь PageRank, трафік та власний капітал цієї сторінки.

Крім того, до кожної веб-сторінки вашого веб-сайту можна отримати доступ за кількома URL-адресами одночасно. Це дубльовані сторінки, які надихають вашу ефективність SEO, тому вам також потрібно вирішити такі проблеми з постійними переспрямуваннями:

  • Як www, так і не www версії
  • HTTP і HTTPS
  • Перенаправлення верхнього регістру на малі URL-адреси
  • Додавання або видалення кінцевої риски
  • Канонізація IP (крім введення доменного імені в рядку URL-адреси, до вашого веб-сайту також можна отримати доступ через його IP-адресу)

5. Створити спеціальну сторінку помилки 404

Щоразу, коли користувач запитує сторінку, яка не існує, вона запускає код відповіді 404 HTTP (не знайдено).

І замість того, щоб втратити цей трафік, створіть вражаючу сторінку помилок 404, щоб підвищити шанси на збереження деяких користувачів, які інакше відмовились би від вашого веб-сайту.

6. Оновити внутрішні посилання

Після того, як ви вирішите всі потенційні підводні камені, описані вище, оновіть усі внутрішні посилання на своєму новому веб-сайті. Без цього кроку користувачі, які переглядають ваш новий веб-сайт, будуть перенаправлені до старої версії.

Наслідки? Зруйнований користувальницький досвід, зменшення повноважень домену та гнів пошукових систем.

Щоб цього не сталося, кожне окреме внутрішнє посилання на веб-сайті постановки має бути замінено новими URL-адресами .

Повірте, навіть якщо ваш сайт порівняно невеликий, це легше сказати, ніж зробити. Щоб допомогти вашій команді розробників відстежити всі внутрішні посилання, ось короткий контрольний список SEO.

По черзі записуйте елементи зі списку.

  • Посилання на основний вміст (особливо зображення)
  • Меню навігації
  • Посилання на таксономію
  • Пагінаційні посилання
  • Кнопки сайту
  • Міжсайтові внутрішні посилання (для багатомовних веб-сайтів)
  • Посилання на нижній колонтитул

7. Канонізувати сторінки таксономії

Щоразу, коли ви викладаєте новий вміст, практично кожна система управління вмістом збирає класифікувати цю сторінку за різними таксономіями.

Самі по собі сторінки таксономії відносно доброякісні; однак, якщо вони не були канонізовані, це автоматично робить веб-сайт винним у просуванні повторюваного вмісту, що пошукові системи ненавидять з помстою.

З цієї причини зверніть додаткову увагу на створені CMS сторінки категорій, які допомагають функціонувати веб-сайту, але не приносять нічого до таблиці з точки зору SEO.

Наприклад, WordPress, найпопулярніша система управління вмістом на момент написання статті, має такі сторінки таксономії, які слід канонізувати до запуску:

  • Сторінки тегів
  • Сторінки з нумерацією сторінок
  • Архіви
  • Сторінки авторів

Нерідко спостерігається сценарій, коли 20 дописів у блогах на погано оптимізованому веб-сайті WordPress генерують п’ятдесят додаткових сторінок категорії, тегу, автора та архіву – всі вони розглядаються як окремі URL-адреси пошукові системи.

Нехай це не трапляється з вашим веб-сайтом. Відсіяти таксономії від SERP, використовуючи канонічну мітку.

8. Налаштування веб-аналітики

Під час міграції веб-сайтів кожен фрагмент даних веб-аналітики на вагу золота.

З цієї причини налаштуйте Google Analytics для нового веб-сайту до його запуску, щоб ви не пропустили цінних відгуків про те, як новий веб-сайт робить свої перші кроки після запуску.

9. Аудит нового веб-сайту на наявність помилок

Перед запуском проведіть комплексний технічний аудит SEO, щоб протестувати новий веб-сайт на наявність таких технічних проблем SEO, які могли ховатися під радаром місяцями та місяцями:

  • Помилки сканування . Переконайтесь, що боти пошукової системи дійсно мають доступ до сторінок вашого сайту та читають їх.
  • Мета-теги. Перевірте, чи успішно імпортовані метатеги SEO на проміжний веб-сайт.
  • 404 помилки. Видаліть помилки 404, спричинені внутрішніми та зовнішніми посиланнями.
  • Послідовність вмісту. Весь вміст тіла повинен бути переміщений на відповідні сторінки веб-сайту постановки.
  • Проблеми канонізації . Варто ще раз переглядати ваші канонічні записи на всякий випадок.
  • Поламані посилання . Аудит як зовнішніх, так і внутрішніх посилань. Вони повинні бути оновлені і повинні вести до правильних цільових URL-адрес.
  • Перенаправляючі ланцюги та петлі . Цикл переспрямування виникає, коли кілька сторінок переспрямовують одна на одну таким чином, що коротко замикає цикл (сторінка A> Сторінка B> Сторінка A). І ланцюжки, і цикли переспрямування негативно впливають на ефективність вашого SEO, і з ними слід боротися ще до запуску.
  • Перевірка переадресацій . Переконайтесь, що доступна лише одна версія проміжного веб-сайту, застосовуючи перенаправлення 301 до альтернативних веб-адрес.

10. Запуск нового веб-сайту

Після незліченних годин планування та підготовки нарешті настав час запуску вашого нового веб-сайту.

По-перше, оцініть дані веб-аналітики за останні кілька років, щоб вивчити закономірності трафіку та з’ясувати, коли органічний пошуковий трафік є найнижчим, щоб пом’якшити тимчасовий удар по вашому рейтингу.

Але навіть тоді ви не можете дозволити собі відпочити на лаврах. Після того, як веб-сайт почне працювати, вам потрібно залучити команду розробників, щоб якомога швидше вирішити будь-які нові проблеми.

Створити XML-карту сайту

Створіть нову карту сайту XML, що містить усі нові URL-адреси, і надішліть її на Google Search Console та Інструменти для веб-майстрів Bing.

Таким чином, ви повідомляєте пошуковим системам, що ваш веб-сайт фактично перемістився в інше місце, допомагаючи пошуковим системам повторно сканувати нещодавно запущений веб-сайт. Крім того, ви також можете створити HTML-карту сайту, щоб пришвидшити процес.

Дозволити пошуковим системам сканувати ваш новий веб-сайт

Скасувати всі раніше введені обмеження для ботів пошукової системи у файлі robots.txt. Нехай вони досліджують ваш новий веб-сайт та індексують нові сторінки.

11. Перевірте роботу нового веб-сайту

Нарешті, готуйте щоденні рейтингові звіти, аналізуючи відновлення веб-сайту в SERP. Порівняйте ці свіжі дані з контрольними показниками, шукаючи будь-які основні проблеми SEO, які можуть виникнути після запуску:

  • Швидкість сайту
  • Рейтинги
  • Індексовані сторінки
  • Зворотні посилання
  • Органічний трафік

Ми рекомендуємо відстежувати ці показники протягом наступних шести місяців після запуску.

Заключні думки

Це було досить напружено. Але тепер ви знаєте, на що слід звернути увагу, якщо коли-небудь розглядати питання про міграцію веб-сайтів.

А ми навіть поверхні не подряпали!

З цієї причини компанії, як правило, наймають консультантів SEO для оцінки міграції веб-сайту через приціл SEO, повідомляючи команді розробників потенційний вплив кожного окремого рішення на довгостроковий успіх веб-сайту.

Оскільки в кінцевому підсумку доходи для вашого бізнесу приносять люди, а не код.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn