Як оформити позиціонування бренду

Якби у вас було лише 15 секунд, щоб розповісти потенційному клієнту, про ваш бренд? :

  1. Почніть перераховувати товари та послуги, які ви продаєте?
  2. Скажіть йому, що робить ваша компанія?
  3. Підготуйте заяву, яка по-справжньому відображає суть того, як ви хочете, щоб ваш бренд сприймався?

Правильна відповідь – Зважаючи на те, що багато інших компаній роблять щось подібне до вашого і, ймовірно, продають подібну продукцію.

Пройшовши проблему узагальнення даних у заяві про позиціонування бренду, ви можете переконатися, що розмежувальні значення вашої компанії завжди знаходяться на кінчику вашої мови.

Що таке заява про позиціонування бренду?

Подумайте про це просто як стислий вислів, який відрізняє ваш бренд від конкуренції.

Іноді називають унікальну пропозицію продажу – ця заява повідомляє ваш цільовий ринок (клієнтів, потенційних клієнтів):

  1. Що робить ваш бренд.
  2. Для кого це робить (наприклад, ваш цільовий ринок).
  3. Ваші розмежувальні цінності.
  4. Результати цих диференціальних значень.

Це не те саме, що заява про місію, яка формулює колективну мету організації.

Простий спосіб подумати про різницю між ними полягає в тому, що заява про позиціонування бренду підтверджує вашу марку. Повідомлення про місію підсумовує цілі компанії і, як правило, стикається з робочою силою.

Як оформити позиціонування бренда

Почніть свій мозковий штурм, відповівши на 4 запитання:

  1. Що робить ваш бренд?
  2. Для кого це робиться (наприклад, хто ваш цільовий ринок)?
  3. Які її диференціюючі значення?
  4. Які результати цих диференціюючих цінностей?

Потім перетворіть ці відповіді в стислий вислів, використовуючи мову, яка відображає особистість вашого бренду.

Простий, правда?

Сорт. Під час складання відповідей у ​​заяві ви також повинні:

  • Будьте лаконічними: 3 або 4 пам’ятні речення є набагато більш вражаючими, ніж довгий маніфест.
  • Будьте зрозумілі: Неясна обфускації Нехай це буде просто. Ніяких божевільних довгих речень або божевільних великих слів.
  • Використовуйте свій голос: Ваш стиль, тон та дикція повинні відображати особистість вашого бренду.
  • Зосередження уваги на позитивах: Це не є обіцяною віднімання больових точок; це обіцянка додати вартість.

Зрештою, вам слід залишити стисле висловлення вашої ціннісної пропозиції, яке є достатньо широким, щоб керувати багатьма типами брендингових рішень, які вам доведеться приймати, але досить конкретними, щоб воно було унікальним для вашої організації.

Вам справді потрібно позиціонування бренду?

Не обов’язково.

Але вам потрібна стратегія позиціонування. Це означає, що вам потрібно відповісти на всі запитання, про які ми говорили, десь у вашій заяві про позиціонування бренду десь на вашому сайті.

Що ще важливіше, ваш брендинг – і історія вашого бренду – повинні враховувати вашу маркетингову стратегію та кожен створений вами вміст.

Іншими словами, вам не потрібен абсолютна мітка або один декларативний абзац, який підкреслює вашу позицію бренду, доки ваші цінності, ваша конкурентна перевага та ваші диференціатори компанії досить чітко  передається у ваших повідомленнях.

Щоб підтримувати послідовне обмін повідомленнями на всіх своїх каналах, вам майже напевно знадобиться внутрішня документація та інструкції щодо брендингу, які інформують ваші маркетингові матеріали.

Але знову ж таки, якщо ви зможете перерахувати ці значення в такій заяві, у вас буде набагато простіший час сформулювати ідентичність вашого бренду.

Суть: Позиціонування бренду – це практика, а не заява

Усі ми інтуїтивно знаємо, що говорити щось не обов’язково робить це так.

Те саме стосується вашої заяви про позиціонування бренду.

Особистість бренду не досягається шляхом декларації у три речення; це досягається постійними зусиллями бути компанією, яка неодноразово демонструє свої цінності для своєї аудиторії, співробітників та клієнтів.

قالب وردپرس

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn