Як сьогодні продавати зелені будівельні матеріали

Багато компаній з будівельних матеріалів вважають, що такі функції, як “Зроблено в Америці” або “Зелені матеріали”, приємні, але насправді ніхто не буде платити за них більше. Вони помиляються. Не важливо, які у вас особисті політичні переконання, тому що тенденція чітка. Будинки продовжуватимуть ставати більш енергоефективними та екологічно стійкими.

Якщо ви виявили, що ваші клієнти не дбають про екологічно чисті продукти, це тому, що ви робите дві помилки:

  1. Ви розмовляєте з неправильними людьми. Зелені будівельні вироби стають все більш популярними, але вони поки що не популярні. Принаймні, не з людьми, готовими платити за них більше. Але є невелика і зростаюча група клієнтів, які цінують зелену продукцію. Вам потрібно знайти їх і зосередитися на них.
  2. Ви використовуєте неправильне повідомлення. Якщо ваш клієнт не цінує зелену продукцію, не робіть це своїм основним повідомленням. Також не ваша робота переконувати клієнта, що він повинен бути економним. Але коли ви розмовляєте з клієнтом, який хоче стійких продуктів, вам потрібно глибоко знати свою зелену історію. Пусті претензії на кшталт “Економія енергії” не впливають на це з цими клієнтами.

Оскільки зелені будівельні матеріали стають все більш важливим ринком, я подумав, що настав час по -новому поглянути на це. Тож я попросив Лейсі ЛеБлан з Вхідної Полярної зірки поділитися деякими думками на цю тему.

Озеленення будівельних матеріалів

Оскільки світ продовжує урбанізуватися, люди стикаються з монументальною перешкодою: зміною клімату. Намагаючись скасувати пошкодження або принаймні уповільнити його, будівельні правила були прийняті та узгоджені урядами усього світу.

В результаті будівельна галузь повинна скоротити викиди вуглецю наполовину до 2030 року, а все будівництво будівель має бути безвуглецевим до 2050 року. Оскільки на будівельну галузь припадає майже 40% усіх глобальних викидів, це не мало завдання.

З будівництвом з нульовою енергією що стає стандартом, виробники будівельних матеріалів повинні адаптуватися, щоб забезпечити подальшу специфікацію, замовлення та монтаж своєї продукції. Іншими словами, настав час зайнятися продажем зеленого.

Креативні постери на стіну від інтернет-магазину Dreams – сучасний спосіб прикрасити інтер’єр

Знайте свій вплив на кожному етапі

Виробництво ніколи не сприймалося як «чисте». Більшість аспектів будівництва, починаючи від лісового господарства і закінчуючи печами, мають значний вуглецевий слід. Втілений вуглець, що виділяється на етапах виробництва, транспортування, будівництва та закінчення терміну експлуатації будівельних виробів, становить 11% світових викидів. Скорочення викидів на кожному рівні виробництва повинно стати метою, і виробники повинні бути готові говорити про те, як вони прагнуть цього досягти.

Транспорт – універсальний приклад. Незалежно від того, який товар ви продаєте, ви, ймовірно, використовуєте для виробництва та транспортування дизельні парки та техніку на викопному паливі. На щастя, більшість великих вантажних компаній вже вживають заходів для вирішення цієї проблеми. Запитайте у свого провайдера про те, як вони використовують спільні вантажівки, включають автоматизацію та оновляють свій парк, щоб зменшити вплив на навколишнє середовище. Тоді передайте ці зусилля своїм клієнтам.

Звісно, ​​якщо замінити власний автопарк вашої компанії на більш економічні моделі, є багато переваг. На додаток до стимулів, таких як податкові знижки та довгострокова економія на газі та технічному обслуговуванні, утилізація автомобілів також має додаткову перевагу генерування авансових грошових коштів. Не кажучи вже про те, що реклама вашого зеленого флоту та виробничого обладнання-це також чудовий спосіб забезпечити екологічно налаштованих клієнтів.

Для поставки на робочому місці ви також можете розглянути можливість аутсорсингу для такої фірми, як GoFor доставляє щоб зменшити ваш вуглецевий слід.

Передбачення потреб клієнтів

Для багатьох виробників екологічно чистих матеріалів конкуренція стане ще сильнішою. Це означає, що вам потрібно заздалегідь продумати потреби клієнта та можливі заперечення щодо використання вашого продукту. Навіть продукт, що відповідає екологічним стандартам, не буде зазначено, якщо він не задовольнить кінцевого споживача.

Наприклад, чи простий і недорогий в обслуговуванні ваш продукт? Чи можете ви зробити що -небудь, щоб полегшити або дешевше не тільки для вашого першого клієнта, а й для його клієнтів? Рішення не завжди має бути транзакційним. Це може бути відносини, які мають додатковий бонус перетворення клієнта вашого клієнта на вашого власного.

Давайте використаємо сонячні панелі як приклад, оскільки вони стануть основним ключем до проектування та модернізації будівель з нульовою енергією. Якщо ви виробляєте та продаєте сонячні панелі будівельникам, чи можете ви просто запропонувати компенсувати витрати на утримання власника будинку протягом першого року? Оскільки сонячні панелі коштують від 100 до 350 доларів на рік для очищення, інвестиції мінімальні. Але це може бути різниця між тим, як власник будинку вибирає ваш товар над конкурентами. Якщо вам доведеться запропонувати послугу самостійно або в партнерстві з кимось, хто це робить, це може коштувати вам ще менше – і це призведе до нового постійного клієнта для вас або для цінного монтажника.

Подивіться на конкурс

Зелені та нульові будівлі стають новою нормою. Виробники будівельних матеріалів повинні стати лідерами революції. Вивчення конкуренції-це надійний спосіб забезпечити темп на вершині в такій бурхливій галузі. Як виробник зеленого, подивіться на ціни та вартість конкурентів. Станьте лідером цінностей та знань, щоб залучити більше клієнтів та можливостей.

Виробникам також слід досліджувати зелені точки зору конкурентів і спиратися на них. Дізнайтеся, що клієнти шукають у будівельних матеріалах. Станьте найкращим джерелом зелених матеріалів та знань. Наведіть приклад зеленої хвилі. А потім зв’яжіться з клієнтом. Компанії з виробництва будівельних матеріалів як ніколи співпрацюють із звичаями. І вони роблять це за допомогою інтерактивних веб -сайтів, відеомаркетингу, вмісту та соціальних медіа.

Уникайте екологічного прання

Як завжди, чесність – найкраща політика щодо продажу. Зеленої води, поверхневої спроби видати продукт більш стійким, ніж він, слід уникати будь -якою ціною. Споживачі вже насторожено ставляться до претензій щодо сталості, і ми вже бачили наслідки цієї реакції раніше

Насправді, ніхто не очікує, що виробничі компанії стануть зеленішими, ніж потрібно. Отже, якщо ваша компанія не на багато кілометрів попереду кривої, це, ймовірно, добре з вашими клієнтами. Найчастіше вони шукають найкращу ціну, а правильний баланс сталості та доступності є найпривабливішим варіантом.

Будь на передовій

Досягнення чистих нульових вимог та досягнення цілей щодо викидів є викликом. Але виробники будівельних матеріалів можуть задати тон.

Тренди креативних і корисних подарунків 2021 від магазину Dreams

Недостатньо їздити на хвостах зеленої хвилі. Виробники повинні адаптуватися до створення зелених будівельних блоків екологічної революції. Роблячи це, вони можуть керувати змінами – по одній будівлі за раз.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn