Як спілкуватися онлайн представнику будівельної компанії

Коли блокування зупинило більшість подорожей, промисловість будівельних матеріалів швидко адаптувалася за допомогою віртуальних інструментів, таких як Zoom.

Як і у всіх технологіях, молодші люди сприймають це набагато швидше, ніж ми, старші люди. Однак сьогодні майже всі знають, як приймати чи брати участь в онлайн-зустрічі.

Спочатку ми не мали великих очікувань. Поки ми могли бачити і чути один одного, ми називали це перемогою. Однак тепер, коли багато хто з нас має кілька дзвінків масштабування щодня, ми починаємо помічати, що деякі люди краще користуються відеодзвінками, ніж інші.

Я хотів зосередитись на цьому через дзвінок, який я мав із клієнтом. Вони сказали мені, що вони навчили людей, що займаються продажами та обслуговуванням клієнтів, як оволодіти масштабуванням закликів до більшого успіху.

Це чудова ідея. Коли це все закінчиться, новий звичайний процес передбачає більше віртуального спілкування та менше взаємодії віч-на-віч. Навіть коли ваші клієнти відчувають безпеку знову зустрітися з вами, вони не захочуть відмовлятися від переваг віртуальної зустрічі, що економить час.

Я щодня здійснюю три-п’ять зумових дзвінків. Я бачив добре і погане. Ось найпоширеніші помилки, які я бачу в будівельних матеріалах, які люди роблять під час відеодзвінків.

1. Не отримати права освітлення

Я бачив, як усі, від продавців до генеральних директорів, забули запалити обличчя. Ніхто не очікує, що ви будете мати якісне освітлення Голлівуду, але кожен, хто дзвонить, повинен бачити ваше обличчя. Не бачивши свого обличчя, важко сказати, який ти тип людини. І можливість бачити, як ви реагуєте на сказане, є ключовим фактором хорошого масштабування.

На щастя, це легко виправити. Більшість людей, які роблять цю помилку, сидять перед фоном, який яскравіше світла на обличчі. Вони можуть сидіти перед вікном, або ліхтарі за ними занадто яскраві.

Є чотири рішення

  • Закрийте штори на цьому світлому вікні.
  • Перемістіться, щоб ви стикалися до вікна, і світло освітлює обличчя замість вашої спини.
  • Додайте світло, яке звернена до вас. Це може бути світильник або будь-який тип світла. Переконайтесь, що світло знаходиться на рівні очей або трохи вище. Освітлення знизу надасть вам жартівливі вібрації на Хеллоуїн – чудові для розповіді про привиди, не такі великі для презентації продажів.
  • Масштаб та подібні програми дозволяють додавати “зелений екран” або будь-який інший фон. У них є такі фондові фони, як міст Золотих воріт, або ви можете додати своє власне (логотип компанії, ваші товари, веб-сайт або просто прекрасна сцена). Це насправді може покращити ваше обличчя, усунувши яскравий фон (хоча це все ще допомагає мати джерело світла, яке знаходиться перед вами).

2. Поганий вибір фону

Говорячи про тло, ви також повинні врахувати, що за вами. Люди помітять налаштування, в яких ви перебуваєте, і це може сформувати їх думку про вас. Сидячи перед безладним або випадковим фоном, можна надіслати неправильне повідомлення. Ви професіонал, якому я можу довіряти, чи ви просто хтось намагається мені щось продати?

Якщо ви телефонуєте з дому чи з офісу, знайдіть кілька хвилин, щоб знайти фон, який покращує ваше зображення, а не зменшує його. Знайдіть хороше місце і знайдіть декілька хвилин, щоб почистити і організувати будь-яке захаращення позаду вас. Або сидіти перед простою стіною – це кращий вибір, ніж багато фонів, які я бачу щодня.

3. Ваш голос дратує

Гаразд, тому ви нічого не можете робити в голосі, але можете зробити щось щодо якості звуку. Це все-таки справжня проблема.

Люди можуть залучатись до вашого образу, але якщо ви не почуєте себе добре, вони відійдуть.

Найуспішніші подкасти та YouTubers знають, що гарне аудіо краще, ніж хороші візуальні зображення. Люди можуть миритися з поганою якістю відео, але поганий звук дратує.

Більшість компаній припускають, що оскільки у комп’ютери є вбудовані камери та мікрофони, вони все готові. Однак це вбудоване обладнання зазвичай посереднє.

Компанія, про яку я згадав вище – та, яка навчала своїх людей, як бути успішнішими на Zoom, – оснастила своїх людей гарнітурами, які мають шумопоглинаючі мікрофони. Це дозволяє їм краще чути, блокуючи фоновий шум, як гавкіт собак, крики дітей чи розмовляння колег.

Ваша компанія повинна надати це обладнання для вас. Якщо вони не захочуть, рекомендую придбати гарнітуру для себе. Я особисто використовую Sennheiser CC 520. Провідний (який я вважаю надійнішим за бездротові моделі) коштує близько 115 доларів і цілком вартий інвестицій.

4. Ви ходите трохи надто випадково

Коли ми вперше перейшли на відеодзвінки, більшість із нас працювали вдома. Ми не турбувались зі звичайним офісним одягом. Щодня була щоденна п’ятниця.

Це було весело на деякий час, але тепер, коли новинка пішла, хороша ідея повернутися до звичного робочого одягу.

Ви можете розлучитися, одягнувшись так, як хотіли б, якби зустрілися з важливою перспективою в їх офісі. Нещодавно у мене був дзвінок Zoom з архітектором, який носив спортивне пальто та краватку. Це зупинило мене на моїх слідах, тому що я давно не бачив нікого в пальто і краватці.

Я не рекомендую вам носити пальто і краватку обов’язково. Я рекомендую, щоб ви одягалися так, як ви робили, коли телефонували клієнтам. Якщо ви звикли носити сорочки поло або нарядні сорочки, почніть надягати їх знову на відеодзвінки.

Поклади найкращу ногу вперед

Є ще багато чого, щоб стати майстром масштабування, але це основні помилки, які я бачу найчастіше. І окрім вкладень у гарнітуру, жодне з цих удосконалень нічого не коштує, тому ви можете почати їх виготовляти одразу.

Ви також можете витратити більше на камери, освітлення та аудіо. Але якщо ви не хочете запустити подкаст або канал YouTube, вам нічого з цього не потрібно.

Просто покладіть найкращу ногу вперед, і ви будете готові справити велике враження.

قالب وردپرس

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn