Як стати лідером думок у промисловості будівельних матеріалів

Ви наполегливо працювали над тим, щоб ваш бізнес -виробник будівельних матеріалів завжди був на шляху до стабільного зростання. Настав час звернути вашу увагу на допомогу іншим у вашій галузі.

Як ви це робите? Ставши лідером думок і керуючи тими, хто має менший досвід чи інші навички, ніж ти.

Одним словом, думка про будівельні матеріали включає керівництво іншими щодо найкращого способу зростання в галузі, наставництво окремих людей та інше прагнення стати авторитетом для тих, хто у вашій галузі.

Ось кілька порад про те, як стати лідером думок у промисловості будівельних матеріалів.

Крок перший: Подумайте про свою цільову аудиторію

Перш ніж стати лідером думок, важливо спочатку врахувати свою аудиторію. Хто вони і чому їх хвилює те, що ви маєте сказати?

Розгляньте їхню точку зору та те, як вони ставляться до вашої галузі в цілому. Мозковий штурм, де вони перебувають у процесі свого зростання та як ви можете допомогти їм досягти своїх цілей.

Що стосується будівельних та виробничих сфер, це може бути новий генеральний директор, якому потрібні додаткові вказівки, щоб навчитися керувати. Або це може бути успішним власником компанії, але він досяг плато, яке їм потрібно подолати.

Інтернет-магазин будматеріалів «Петрович Україна»

Ваша аудиторія може навіть не бути конкретною людиною. Натомість це можуть бути ті, хто має певну посаду, або навіть ваші власні працівники.

Врахування вашої цільової аудиторії – це перший крок у створенні справжнього повідомлення та початку вашого шляху як експерта галузі.

Крок другий: Визначте точку болю

Коли ви дізнаєтесь, кого включає ваша аудиторія, настав час визначити болючу точку. Оскільки ви займаєтесь промисловістю будівельних матеріалів, ця ідея має якось стосуватися викликів розвитку компанії в цій ніші. Однак загальні теми лідерства, менеджменту та бізнесу також є прийнятними.

Це питання – це те, на що ви збираєтесь зосередитись, навчаючи інших вирішувати ту саму проблему. Показуючи їм, що у вас є рішення, ви сприяєте підвищенню свого авторитету та зміцненню довіри.

Крок третій: Визначте свою стратегію лідерства своєї думки

Коли справа доходить до цього, кожен лідер розумних думок має чітку стратегію. Вони не тільки думають про те, до кого намагаються зв’язатися, і чому їх повідомлення важливі, але вони також розглядали як вони планують передаючи своє повідомлення.

Три найпоширеніші методи-це особисті взаємодії, контент-маркетинг та соціальні медіа.

Індивідуальні залучення

Можливо, вам сподобається виступ, де ви обговорюєте, як ви взяли лісопильну компанію вашої родини від кількох тисяч доларів на рік до кількох мільйонів. Або, можливо, ви хочете провести семінар, де ви пояснюєте представникам відділу продажів, як стати кращими у своїх справах.

Розмова з переповненою кімнатою часто вимагає сміливості, і не всі є ідеальними кандидатами. Переконайтеся, що ви відчуваєте себе комфортно у своїх ораторських здібностях, і зверніть увагу на загальне повідомлення, яке ви хочете спроектувати, плануючи такі заходи як лідер думок.

Контент -маркетинг

Інший спосіб спроектувати свій статус лідера думок у вашій галузі – це контент -маркетинг. По суті, це включає письмовий вміст, такий як повідомлення в блогах, технічні документи, електронні книги або навіть самостійно опубліковані посібники, але не завжди.

Подaрунки вчителям та викладачам в інтернет-магазині Dreams

Подкасти, відеоролики тощо – популярні способи створення змісту лідерства думки. Не бійтеся проявляти творчість у своїх справах. Чим інноваційніше повідомлення, тим більше ви позиціонуєте себе як лідера у своїй галузі.

Соціальні медіа

Щойно ви створите вміст, вам знадобиться місце для його спільного використання. Платформи соціальних медіа, такі як LinkedIn та Facebook, завжди є хорошим вибором. Навіть Twitter та Instagram є хорошим місцем для надання порад у короткій формі.

І не забувайте про відеоплатформи. Розмови YouTube про те, як досягти більшого в житті, завжди популярні, і все більше людей набирає популярності за допомогою TikTok як короткої альтернативи для надання вагомих порад. Просто переконайтеся, що ви використовуєте хештеги, пов’язані з промисловістю будівельних матеріалів, щоб допомогти зв’язатися безпосередньо зі своєю аудиторією.

Крок четвертий: Вирішіть, як оцінити свій успіх

Перш ніж взяти на себе зобов’язання стати лідером думок у промисловості будівельних матеріалів, важливо вирішити, як оцінити успіх, який ви вважаєте.

Це допомагає вашій компанії отримати більше визнання як лідера галузі? Охоплення певної кількості людей у ​​вашій ніші будівельного світу? Або ви просто хочете завершити процес особистого виконання?

Все дуже важливо, але вам потрібно мати спосіб відстежувати свої зусилля. Можливо, це кількість людей, які щотижня читають ваш блог або підписники в акаунтах у соціальних мережах. Можливо, це розмір аудиторії, з якою ви спілкуєтесь на семінарах чи виставках.

Якою б не була ця метрика, переконайтеся, що ви відстежуєте її по дорозі, щоб документувати свій прогрес.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn