Як створити профіль аудиторії за 5 кроків

Ви коли-небудь відчуваєте, що можете гавкати на неправильне дерево? Рибалка в неправильному ставку? Шукаєте кохання у всіх неправильних місцях?

Маркетинг для неправильної аудиторії трохи подібний.

Навіть коли ти робиш усе правильно, завжди виходить все неправильно. Ви ніколи не отримуєте потрібних результатів.

Тому, що перше правило маркетингу – “знати свою аудиторію”. Це був закон маркетингу ще тоді, коли колесо було гарячою новою річчю, і це буде закон маркетингу на космічному кораблі до Марса.

І поки маркетинг буде зроблений, профіль надійної аудиторії буде там, щоб допомогти досягти потрібної аудиторії.

Що таке профіль аудиторії?

Профіль аудиторії – це вигаданий персонаж, якого ви моделюєте після визначення вашої цільової аудиторії.

Будь-хто може перелічити атрибути своєї аудиторії в Документі Google або виписати їх у творчому резюме. Але якщо ви справді намагаєтесь втриматись, кому продаєте маркетинг, вам потрібно створити чітке уявлення про реальну людину.

Ви також можете почути профілі аудиторії, які називаються особами аудиторії, або як цільовим профілем аудиторії. Обидва вірні.

Цільовий ринок, з іншого боку, був би неправильним. Цільовий ринок ширший, ніж профіль вашої цільової аудиторії. Він містить багато персональних аудиторій.

Персона покупця також буде помилятися. Персона покупця – це вигадане уявлення покупця, наприклад:

Це важлива відмінність, оскільки ваша аудиторія більша, ніж просто покупці. У вас є багато читачів, які можуть впливати на покупців. Іноді з них починається шлях до покоління.

Особливо це стосується ринків B2B. Дістати вухо зайнятому керівництву рішення може бути важко. У деяких випадках привернути увагу впливового, який вже має вухо у людини, що приймає рішення, може бути вашим єдиним способом придбання.

Споживачі трохи простіше орієнтуватися, але вам все одно потрібні профілі аудиторії на ринках B2C. Навіть якщо той самий чоловік, якому ви продаєте, той самий чоловік, якому ви продаєте маркетинг, мистецтво продажу та маркетингу дуже відрізняються. Наприклад, банк звертався до потенційного клієнта іпотечного кредиту інакше до місця продажу, ніж під час або після нього.

Кроки до створення профілю аудиторії

Профілювання аудиторії має вирішальне значення для створення успішної маркетингової кампанії. Якщо ви знаєте, з ким ви розмовляєте, і що їх хвилює, ви можете створити обмін повідомленнями щодо їх інтересів та больових точок.

Але як саме ви познайомитесь зі своєю аудиторією? Давайте розглянемо основні кроки, що розробляються у розробці профілів аудиторії:

1. Збір даних про вашу цільову аудиторію

Почніть з кількісних даних. Два найцінніші джерела розуміння вашої цільової аудиторії:

  • Google Analytics: Аналіз аудиторії легко за допомогою Google Analytics. Ви можете отримати демографічну інформацію про відвідувачів веб-сайту, включаючи їх приблизне місцезнаходження, вік, стать, інтереси та тип пристрою. Ви також можете копати глибше і починати розуміти, яка демографія стосується, які сегменти вашого веб-сайту, з якою швидкістю вони конвертують і на яких сторінках. Ви навіть можете зрозуміти, через які канали потрапили конкретні сегменти аудиторії – соціальні медіа, пошук, платна реклама, електронна пошта тощо
  • Ваш CRM: Інструмент CRM – це набагато більше, ніж просто спосіб управління базою клієнтів; це також живий запис взаємодій, які призвели до продажу. Дані у вашому CRM загострюють ваше розуміння того, які галузі конвертують з найвищою швидкістю, як веде спочатку підхід до вашої компанії та інші підказки про те, як залучити ідеального клієнта. Ця інформація може допомогти формувати профілі вашої аудиторії.

Google Analytics дозволяє легко деталізувати дані користувачів та створити демографічний профіль вашої цільової аудиторії.

Тоді є якісне дослідження. Це поєднання ваших інстинктів та розумінь від ваших команд з продажу та маркетингу.

2. Визначте потреби та точки болю

Після того, як ви дізнаєтесь про вашу цільову демографіку, їхнє місцезнаходження, типи вмісту, які вони надають перевагу, та галузі, в яких вони перебувають, ви готові почати розбиратися в їх потребах та болях.

Знову ж таки, ваш CRM може бути неймовірно корисним у визначенні причин, коли ваші існуючі клієнти звернулися до вашого бренду.

  • Які проблеми вони намагалися вирішити?
  • Які больові точки вони стикалися з іншими рішеннями, які вони намагалися?
  • Що їм було найкориснішим щодо вашого товару чи послуги?

Ще одним цінним джерелом даних є дослідження ключових слів. Ви можете використовувати такий інструмент, як Ahrefs, Moz або SEMrush, щоб визначити, за якими пошуковими запитами класифікуються ваші конкуренти на ринку. Це дуже керований даними спосіб виявити теми, проблеми, потреби та больові точки, про які ваша потенційна аудиторія піклується, про це ще не було навіть на вашому радарі.

3. Закруглюйте подобається і не подобається

Будь-які дані про особисті інтереси, цінності, подобається, не подобається, ставлення та особистісні риси потрапляють під парасольку (джмель, якщо ви британець) психографії .

Дійсно важливо знати, як упакувати повідомлення, які ви надсилаєте у світ – який тип мови ви використовуєте, які цінності ви використовуєте, які образи ви використовуєте тощо.

Все це є важливими елементами брендингу, але вони також є ключовими аспектами вашого профілю аудиторії.

Однією з найважливіших речей щодо розробки профілів аудиторії є те, що ви можете почати розуміти, де брендинг вашої компанії може старіти чи виходити з вашої аудиторії.

Слово для мудрих: Не деприоритизуйте психографію. Вони можуть мати прямий вплив на те, наскільки ваш вміст відчуває вашу аудиторію. Вони також можуть мати прямий вплив на нижню лінію. Наприклад: Дослідження неодноразово виявляли, що більше половини всіх споживачів платять більше за стійкі товари чи послуги – особливо за тисячоліття .

Психографічні дані трохи складніше поставити на палець і, ймовірно, потребують якісних досліджень. По-перше, з’ясуйте, хто впливає на цільову галузь. Що їх хвилює? Також перегляньте, до яких блогів чи журналів стикаються аудиторії у вашій найбільш поширеній демографії та галузях. Оцініть загальну культуру, уподобання та ставлення до існуючих клієнтів.

Ви можете використовувати жорсткі цифри, зібрані за допомогою опитування клієнтів, веб-аналітики, Google Trends та дослідження ключових слів, щоб доповнити та підтримати ваші зусилля.

4. Зберіть це все разом

Після того, як ви зробите своє дослідження, ви можете почати збирати деякі профілі аудиторії.

Ось приблизний шаблон, який ми використовували в минулому, а також кілька прикладів:

Ключова демографія

  • Віковий діапазон:
  • Стать:
  • Загальні назви (посади) роботи:

Ключова психографія

  • Подобається…
  • Не любить…
  • Прагне …
  • Цінності…

Бажані канали

  • Для споживання вмісту:
  • Для першого контакту:
  • Для перегляду:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn