Як уникнути переробки будівлі та звести дешевше

Переробка в будівельних проектах стосується виправлення діяльності чи процесу на місці, які спочатку були зроблені неправильно.

Основними факторами переробок у будівництві можуть бути поганий зв’язок, відсутність зв’язку між об’єктом та офісом, зміни плану, пропуски, відсутність стандартизації та використання інструментів або матеріалів, які не відповідають призначенню.

Згідно з дослідженням 2018 року переробки та конфлікти, що виникають із ними, коштують американській будівельній галузі приблизно 177 мільярдів доларів на рік.

Однак, що важливіше, це те, що більшості цих переробок можна було б уникнути, якби наступні три елементи були поєднані правильно: люди, інструменти та процеси.

Що означає переробка для вашого проекту

Перш ніж ми глибше заглибимося в те, як можна зменшити переробку у своїх будівельних проектах, необхідно детальніше розглянути, що переробки можуть практично означати для вас та ваших команд.

Почнемо нашу дискусію з чесного застереження. Майже всі будівельні проекти рано чи пізно натраплять на затримку, якої не уникнути. У більшості випадків ця затримка означатиме додатковий тиск на ваш бюджет і кілька змін у вашому короткостроковому і, швидше за все, вашому генеральному плануванні.

Але це не єдине, про що вам потрібно турбуватися. Кожна затримка будівельного проекту може відкрити двері для багатьох вимог або дорогих штрафних санкцій, залежно від типу вашого проекту та існуючих домовленостей.

З огляду на це, стає очевидним, що переробки можуть швидко зробити ваш проект набагато дорожчим і уповільнити його доставку. До всього іншого, кількість адміністративних завдань, які виконуються в таких ситуаціях, – це те, що не можна ігнорувати. З дня на день ви можете загубитися в морі відключеної інформації та копітких адміністративних завдань.

У довгостроковій перспективі це може сильно вплинути на престиж вашого бізнесу. Іншими словами, переробки можуть по-справжньому зашкодити репутації та прибутковості вашої компанії.

Як зменшити переробку в будівництві

На сьогоднішній день абсолютно ясно, що переробки є небезпечною зоною для кожного будівельного проекту, незалежно від його типу чи розміру. Хоча з яскравої сторони існують способи зменшити кількість переробок у своїх проектах і забезпечити швидше та дешевше виконання поставок без шкоди для якості.

Але, як ми вже згадували вище, люди, інструменти та процеси повинні бути ідеально вирівняні, щоб це могло статися.

Щоб допомогти вам уникнути кошмару переробки, ми представляємо нижче п’ять кроків, які потрібно зробити, щоб ви могли збільшити видимість сайту та відновити контроль над своїми проектами:

1. Встановити високі стандарти якості

Кожен будівельний проект генерує безліч перевірок на місці та завдань. Оцифровка та автоматизація процесів якості та безпеки допоможуть вам встановити високі стандарти якості у своїх проектах та покращити управління дефектами.

Точніше, за допомогою відповідного інструменту ви можете пов’язати свою якість та перевірку HSE безпосередньо з планом. Таким чином, ви завжди будете мати повний контроль над своїм проектом і вирішувати невідповідності набагато швидше. Такий підхід може зробити ваші хендовери набагато плавнішими та забезпечити менший час простою у ваших проектах.

Крім того, керуючи дефектами в цифровому вигляді, ви можете вести повний облік усіх контролів якості та завжди бути готовим подати скаргу або відповісти на неї протягом декількох годин. Наприклад, для кращого контексту користувачі LetsBuild можуть додати фото чи документ до кожного повідомлення, про яке повідомляють. Задокументувавши все, ви можете постійно захищати свій проект.

2. Використовуйте будівельні інструменти

Багато менеджерів проектів та сайтів кажуть нам, що раніше вони покладались на такі інструменти, як WhatsApp, Excel та електронна пошта для обміну інформацією з іншими зацікавленими сторонами проекту. Хоч які вони є, цих інструментів недостатньо для ефективного управління вашим будівельним проектом.

Причина проста. Вони не створені для будівництва, і як результат, вони не можуть дати вам контекст, який вам потрібен, коли ви отримуєте критичні оновлення з сайту.

Не маючи зв’язку між вашим розкладом та останньою інформацією з місця, ви можете легко заплутатися, роблячи ваші процеси надзвичайно повільними та схильними до помилок.

Ось чому вам потрібен інструмент, який зможе надати вам унікальну інформацію на місці та дозволить швидше приймати обґрунтовані рішення.

3. Зберіть усе спілкування в одному джерелі істини

Це є природним продовженням нашої попередньої точки. Багатьом керівникам проектів, можливо, доведеться витрачати до 40% свого часу щодня, пишучи звіти, відвідуючи непотрібні зустрічі та переслідуючи оновлення по всьому будівельному майданчику.

Це може швидко призвести до фрагментованого спілкування та змусити всіх, хто бере участь у проекті, почуватися втраченими та роз’єднаними. І ось як можуть виникати дорогі помилки. Наприклад, потрібно лише одне неправильне надсилання повідомлень, і ви можете виявити, що матеріали, необхідні для сьогоднішнього завдання, втрачені або втрачені.

Детальніше: Як ефективніше керувати претензіями в будівництві

Встановивши єдине джерело даних, ви гарантуєте, що потрібні люди мають доступ до потрібної інформації, щоб уникнути помилок або, принаймні, їх виправити, перш ніж вони стануть реальною загрозою для вашого проекту.

Крім того, одне джерело істини може також функціонувати як єдине джерело доказів. Простіше кажучи, кожен може легко зрозуміти, хто за що відповідає, а помилки можна простежити до тих, хто за них насправді відповідає. Це надзвичайно ефективно, враховуючи кількість претензій, яких можна уникнути у своєму проекті.

4. Скоротити роботу адміністратора

Не секрет, що надмірне адміністративне навантаження є однією з головних проблемних ситуацій майже для кожного будівельного проекту. Ми вже згадували вище, що багатьом менеджерам проектів доводиться проводити більшу частину часу на сайті, шукаючи оновлення вручну, оскільки вони не мають чіткого уявлення про те, де знаходиться їх проект.

Але справа не тільки в цьому. У разі подання претензії їм доведеться витратити тижні, а іноді навіть місяці, щоб знайти той електронний лист чи фотографію, які можуть довести, чи є затримка їх відповідальністю чи ні.

Додайте до суміші також постійне розчарування у створенні звітів, які застарівають з моменту їх випуску, і ви розумієте, чому важкі адміністративні процеси можуть призвести до багатьох помилок у будівельному проекті, а в результаті – відкрити шлях до дорогі та трудомісткі переробки.

Використання спеціального інструменту для будівництва, наприклад LetsBuild може допомогти вам безперешкодно пов’язати сайт з офісом і дозволити вам вирівняти всіх, навіть не перебуваючи на сайті.

5. Стандартизуйте по ходу

І останнє, але, звичайно, не менш важливе, введення повторюваності у ваші проекти може сильно змінити ваші зусилля щодо скорочення переробки. Незважаючи на те, що багато хто міг би подумати, 80% процесу будівництва завжди однаково.

Це представляє прекрасну можливість для команд проектів, оскільки вони можуть стандартизувати свої процеси та мінімізувати помилки за допомогою даних, зібраних з полів. Особливо у випадку з підрядниками для житлових будинків, такий стандартизований підхід призведе до значного скорочення часу, необхідного для завершення проекту та переходу до наступного.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn