Як визначити та націлитися на свою аудиторію

Якщо ви схожі на багато підприємств, ви, мабуть, хочете, щоб ваша цільова аудиторія включала всіх. Однак для успішного використання соціальних медіа потрібно мати можливість спочатку визначити свою конкретну аудиторію. Тільки тоді ви можете створити стратегію, яка націлена на них таким чином, щоб з ними зв’язатись та взаємодіяти.

Що таке цільова аудиторія?

Цільова аудиторія – це населення, на яке ви хочете націлити свої канали в соціальних мережах. Це люди, які найімовірніше зацікавляться або потребують того, що може запропонувати ваш бренд з точки зору продуктів, послуг або того й іншого.

Спочатку ваша початкова цільова аудиторія може бути досить широкою і пов’язана такими характеристиками, як поведінка, демографічні показники та подібні атрибути. Однак, уточнюючи свою стратегію, ви можете виявити, що цільова аудиторія вашого бренду стає більш конкретною.

Важливо зазначити, що, хоча ви можете продати будь-кому і кожному, ваш бренд не зможе націлити рекламу на кожну людину. Наприклад, ви не зможете орієнтуватися на потенційного клієнта так само, як на своїх дітей, їхніх друзів чи колег.

Визначте свою цільову аудиторію

Визначення цільової аудиторії можна звузити до досить простої методології.

Збір даних

Почніть з тих людей, які вже купують ваші послуги чи товари та збирають дані про них. Ви також хочете зібрати дані про свою поточну аудиторію в соціальних мережах.

Хоча не всі наведені нижче дані стосуватимуться кожного бізнесу, ці пункти дають вам хорошу вихідну точку:

  • віковий діапазон
  • мова
  • больові точки
  • місцезнаходження, включаючи часовий пояс
  • витратна сила
  • життєвий етап
  • інтереси
  • моделі витрат

Моніторинг розмов про ваш бренд

Знання того, що інші говорять про ваш бренд, є чудовим способом зв’язку та побудови стосунків. Відстежуючи хештеги та ключові слова, які відповідають вашому бізнесу, ви можете зв’язатися з ними.

Під час цього дослідження ви також можете виявити інші хештеги та ключові слова, які використовуються. Додаючи їх до своїх публікацій у соціальних мережах, ви можете протестувати їх, щоб дізнатися, чи допомагають вони вам охопити більше користувачів.

Дізнайтеся про свою конкуренцію

Дізнатися більше про свою конкуренцію буде корисним для звуження відповідної аудиторії вашого бренду. Швидше за все, у вас буде багато перекриттів щодо аудиторії, на яку ви націлюєтесь.

Зверніть увагу на те, як ваша конкуренція позиціонує себе на своїх соціальних каналах. Ви можете виявити, що вони охоплюють ті верстви населення, якими ви зараз не є або які ви не враховували.

Оцінивши об’єктивний погляд на те, як ваш бренд представляє себе і кого він приваблює, ви зможете створити вміст, націлений на них. Виконання цих кроків може зробити це завдання простішим та продуктивнішим.

قالب وردپرس

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn