Як забезпечити своєчасне виконання планування у будівництві

Що таке графік пошуку?

Будівельні проекти мають багато адміністративної роботи та кілька завдань, нерозривно пов’язаних між собою один одному. Найменша затримка однієї діяльності на майданчику може призвести до того, що субпідрядники тижнями блукають навколо поля, не маючи змоги виконати призначені їм роботи.

Не потрібно багато, щоб зрозуміти, що це може призвести до багатьох проектів за рахунок бюджету та породжувати серйозні правові конфлікти між різними зацікавленими сторонами.

Ось тут важливість доставки для планування на 3-6 тижнів без проблем стає очевидною. За допомогою актуального графіку пошуку, керівник проекту може спланувати завдання та завдання проекту на наступні три-шість тижнів.

Планування на 3-6 тижнів є важливою частиною загального графіку і є одним з основних інструментів, що використовуються під час тижневих нарад прогрес. У цьому сенсі графік пошуку слід сприймати як найважливіший компонент плану вищого рівня.

Без цього команда проекту не змогла б мати чіткий огляд того, що потрібно замовити, що потрібно ввести в експлуатацію та що потрібно доставити та / або перевірити далі. Це всі вирішальні елементи успіху для кожного будівельного проекту і потребують керованого даними плану.

Справжній виклик полягає в тому, що різні завдання та елементи повинні бути пов’язані між собою правильно і стан цього підключення слід постійно оновлювати, в ідеалі в режимі реального часу. В іншому випадку, будівельний проект може зазнати перебоїв та серйозних вузьких місць, що можуть призвести до дорогих юридичних конфліктів.

Крім цього, планування на 3-6 тижнів, природно, спричинить ряд перевірок якості. Перевірка на собі також може викликати невідповідність, що вимагає нових дій для її усунення. І ми не повинні не помічати, що кожна дія є робочим процесом сама по собі.

У цьому аспекті план наперед грає дуже чутливу роль у всьому процесі будівництва від початку до завершення . З цієї причини, корисно визначити основні проблеми, з якими вам доведеться зіткнутися, і придумати функціональні рішення, які можуть їх вирішити.

Планування 3-6 тижнів: ключові больові моменти

Починаючи з областей, які можуть завдати шкоди вашому короткостроковому плануванню, стає зрозуміло, що все обертається навколо спілкування в реальному часі та безперебійної співпраці. Це може бути основою, на якій ви зможете структурувати весь свій проект і в кінцевому підсумку поставити на свій головний план.

Ось у двох словах, ось основні больові моменти, з якими вам потрібно звернутися, щоб захистити планування вашого проекту на 3-6 тижнів. :

Роздроблене спілкування

Робота ізольовано може призвести ваш проект вниз до дуже небезпечного шляху. Якщо кожна команда використовує власні інструменти для збору даних та звітування про прогрес, це може бути практично неможливим для того, щоб ваше короткострокове планування розвивалося так, як слід.

Якщо ми також врахуємо, що багато будівельних компаній досі покладаються Що стосується пера та паперу для їх процесів, не перебільшенням можна сказати, що необхідність ключової платформи, призначеної виключно для будівництва, де всі зацікавлені сторони можуть реагувати на останні відгуки в режимі реального часу, неминуча.

Наявність централізований центр може вирішити цю проблему, пропонуючи менеджерам проектів точний огляд як короткострокового, так і довгострокового планування. Можливість доступу до всіх даних проекту та подання останніх оновлень із поля одним натисканням кнопки може забезпечити більш плавний потік зв’язку, коли всі учасники залишаються на одній сторінці.

Це може забезпечити, щоб ваші 3-6 Планування на тиждень будується на основі того, що відбувається на місці, і що будь-які зміни в останню хвилину миттєво відображаються на генеральному плані.

Це надзвичайно важливо, якщо ми враховуємо тісний зв’язок між графіком пошуку, перевірки відповідності , а також “робити”, що виникає в результаті їх.

Адміністратор та психічне навантаження

Люди в будівництві витрачають до 40% свого часу, працюючи над завданнями адміністратора щодня. Незліченні зустрічі, трудомісткі телефонні дзвінки та щоденна буря електронних листів можуть описати режим роботи людей, відповідальних за короткострокове планування, коли немає стандартизованого способу обміну даними та інформацією.

Це просто недостатньо хороший і має багато розумових та адміністративних навантажень для менеджера проекту. Намагання бути в курсі всіх різних сторін під час навігації через різні інструменти та зацікавлені сторони може бути хаотичним.

Наприклад, проект Менеджерам, можливо, доведеться ходити по полю та фіксувати невідповідність за допомогою ручки та паперу. Деякі з них можуть вплинути на графік, а інші можуть бути пов’язані з питаннями якості, про які слід повідомити субпідрядників. У той же час їм потрібно точно заповнити ряд контрольних списків.

Збір усіх цих дорогоцінних бітів інформації в голові та після їх розміщення, намагаючись донести останню версію плану до всіх команд проектів. непосильний І такі інструменти, як WhatsApp і Excel, просто не досить хороші для цієї роботи через їх неможливість підключити короткостроковий план до основного розкладу. Результат? Керівники проектів утопляються у морі без контексту даних.

Ось де інструмент, що стосується будівництва, може принести великі зрушення. Перехід від пера, паперу та Excel до екосистеми спільних даних може підвищити ефективність та допомогти керівникам проектів наблизити необхідну структуру до своїх головних головок.

Використання неправильних інструментів для роботи

Це не секрет, що будівництво спирається на багато цифрових інструментів, які не побудовані для цієї галузі. Це призводить до безлічі розчарувань і дорогих помилок, яких можна було легко уникнути за допомогою цифрового рішення, орієнтованого лише на будівництво.

І чим більше інструментів, задіяних у будівельному проекті, тим месіє він може отримати. . Дані ніколи не можуть ділитися з необхідними сторонами, поки всі працюють в силосах. Це може зашкодити виконанню вашого графіку пошуку та поступово додавати багато плутанини вашому процесу будівництва.

Тому потрібен новий підхід, який стосується конкретного будівництва. Дозволяючи командам проектів збирати та зберігати дані в централізованому центрі, ви гарантуєте, що кожен може знайти та отримати найновішу версію потрібної інформації в той момент, коли їм це потрібно.

Таким чином, менеджери проектів вміти швидко планувати і швидко коригувати послідовність завдань, якщо з’являться якісь зміни. Це може бути справжнім рятувальником життя, оскільки вони можуть розставити пріоритети правильних завдань та правильних перевірок, які мають бути поставлені разом із ними. Крім того, вони зможуть набагато ефективніше керувати матеріальними замовленнями, уникаючи додаткових витрат.

Зрештою, розбивши генеральний план на діючі та призначені завдання за допомогою єдиного джерела правда може призвести до великої різниці та розблокувати прозорість та підзвітність у всьому проекті.

Сильна культура вини

Наведення пальців один на одного, на жаль, є звичайною ситуацією, коли справа стосується будівельних проектів. які не керуються даними. Відсутність довіри до договірних відносин завдає шкоди будівельній галузі та впливає на розвиток проекту.

Ця відсутність підзвітності відображається також і на тому, як ланцюжок поставок керує як коротко-, так і довгостроковим плануванням будівельного проекту. Коли різні команди в кінцевому підсумку працюють над застарілими або зведеними версіями плану, в якийсь момент може виникнути серйозна суперечка з проектами в результаті проблемного спілкування між різними командами.

У цьому сенсі, коли станеться помилка, кожна команда намагатиметься уникнути відповідальності та вступить у гру з вини. Звичайно, це може відштовхнути ваше короткострокове планування назад і, за рахунок продовження, також пошкодити прогрес вашого головного плану.

Знову ж таки, використання централізованої цифрової платформи, яка може функціонувати як об’єктивна третя сторона, може дати рішення. З усіма даними, що зберігаються на платформі, буде легше з’ясувати, що насправді сталося і хто за це несе відповідальність. Такий підхід може поступово відновити довіру через ланцюжок вартості та підвищити продуктивність праці.

Вчасне планування на 3-6 тижнів

Забезпечення того, що ваше короткострокове планування будівництва буде доставлено вчасно без що впливає на розробку генерального плану – це не дитяча гра. Простіше кажучи, вам потрібно принести свій графік будівництва до поля та використовувати цифрові технології для заміни друкованих електронних таблиць завдовжки 10 футів, які застаріли з моменту їх друку.

Коротше кажучи, ось п’ять кроків до розумнішого. 3-6 тижневе планування:

1. Зв’язок на основі завдань в централізованому центрі

Під час будівельного проекту вся комунікація обертається навколо завдання. У LetsBuild ми це добре розуміємо і намагаємось підтримати цю концепцію через нашу платформу. Кожне оновлення прогресу, коментарі та вся документація повинні бути засновані на завданнях і повністю синхронізовані з основним планом. Так, вам не доведеться витрачати час на розбиті теми електронної пошти, переслідування людей на дзвінки або змішування паперів та фотографій у різних інструментах та архівах. Утримуйте всю співпрацю в централізованому місці.

2. Оновлюйте свій план будівництва за допомогою оновлень у реальному часі

Незалежно від того, чи використовуєте ви сторонні інструменти для своїх планувальних потреб, або ви вирішили використовувати LetsBuild, програмне забезпечення для управління будівельними проектами повинно мати змогу забезпечити ваш короткий термін планувати життя. Подивіться, що все, що відбувається на сайті, відображається миттєво на графіку.

З LetsBuild наприклад, працівники на сайті оновлюють графік проекту в режимі реального часу за допомогою свого мобільного або планшетного пристрою. Це виключає неправильну комунікацію, непотрібні телефонні дзвінки та розладу з розпорядком дня оновлення розкладу. Тепер працівники роблять оновлення для вас.

3. Бережне планування, пов’язане з основним графіком

Підключення вашого мізерного планування до основного плану може прокласти шлях до успішного будівельного проекту. Більш конкретно, вам слід вибрати цифрову платформу для конкретної побудови, яка дозволить вам створити підмножину генерального плану на 3-6 тижнів, щоб ви могли збагатити її деталями, необхідними для управління щоденними заходами на сайті. Коли завдання будуть виконані або змінені, це повинно бути негайно видно в основному графіку проекту, що дозволяє розумніше приймати рішення.

4. Автоматизація процесів відповідності

Тригеризація автоматизованих подальших дій на основі виконання завдань. Знайдіть інструмент, який підтримує керування дотриманням норм, щоб гарантувати, що коли досягнуто етапу (тобто завдання або група завдань буде закінчено), ви можете запустити миттєву форму якості та повідомити інспектора сайту про проведення подальшої перевірки. Оскільки вся інформація буде оновлена, синхронізуючись з основним планом та в одному інструменті, ви зможете легко визначити, коли і де виникають проблеми, хто несе відповідальність та який статус.

5. Вбудована система управління матеріалами та ресурсами

Занадто часто будматеріали доставляють неправильний час у неправильне місце. Незважаючи на це, вам потрібна ключова цифрова платформа, де ви зможете планувати поставки матеріалів відповідно до вашого графіку роботи. Це дає вам чітке уявлення про те, що потрібно замовити, і гарантує, що матеріали не заважають і не губляться.

Для значних результатів у будівництві потрібні великі інвестиційні ресурси та багато наполегливої ​​праці. Ось чому вам потрібна «побудована для будівництва» платформа, яка проста у використанні та реалізації. Це покращить цифрове впровадження та спростить процес на борту для нових людей, які заходять на майданчик (наприклад, субпідрядники). Таким чином, всі залишатимуться на зв’язку та швидко зможуть дотримуватися вашого способу роботи.

Це головне у ваших зусиллях підтримувати всі проектні команди, щоб забезпечити успішне виконання ваших проектів. Це також перший крок до стандартизації ваших систем та процесів.

У більшості будівельних проектів 80% усіх процесів завжди однакові, що створює прекрасну можливість керівникам проектів тримати під контролем всю діяльність на сайті шляхом впровадження кращі практики минулих проектів до їх поточних робочих процесів.

Вміючи детально визначити всі ваші процеси, поступово буде створюватися тісніший зв’язок між вашими командами, оскільки всі будуть в курсі того, що їм задають, і будуть обладнані з правильними інструментами для обміну критичною інформацією в режимі реального часу.

Але чому так важливе використання цифрового рішення, що стосується побудови? Причина проста. Тому що і ви, і як менеджер проекту, і ваші команди завжди повинні мати чітке уявлення про взаємозалежності між основним планом і 3-6 підказкою.

Кожне оновлення, яке надходить на ваш смартфон або планшет Ви повинні автоматично підключатися до Вашого короткострокового та довгострокового планування, щоб Ви могли швидше приймати розумні рішення. І це також має стосуватися ваших команд. Їм більше не доведеться чекати на вас, перш ніж зателефонувати. Вони просто побачать вплив останніх даних на програму і приймуть відповідне рішення.

Наступна велика місія для галузі – це знайти водіїв культури, які розблокують новий спосіб роботи та спілкування в будівництві. Таким чином, зацікавлені сторони забезпечать своєчасне планування на 3-6 тижнів, не впливаючи на загальний план проекту.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn