Збільште потенційних клієнтів за допомогою заклика до дії

Ви наполегливо працювали над створенням сторінок продажів, реклами, публікацій у соціальних мережах тощо. Єдина проблема? Ви не отримуєте відповідь від потенційних клієнтів, на яку ви думали. Насправді, ви могли не мати жодних потенційних клієнтів зі своїх кампаній.

Так. Перш ніж засмутитися, важливо розібрати чому це відбувається. Один загальний винуватець? Заклик до дії вашого підрядника не створює відчуття терміновості.

На щастя, ми тут, щоб допомогти вам це зрозуміти. Насправді, цей посібник спеціально розроблений для того, щоб допомогти тим, хто перебуває у будівельній промисловості, створити краще копіювання для збільшення потенційних клієнтів. Готовий йти? Давайте зануримось.

Що робить заклик до дії хорошим підрядником?

Будучи підрядником у будівельній промисловості, ви вмієте створювати чудові простори ні з чого, крім з невеликої кількості матеріалів та трохи знань. Цифровий маркетинг – це насправді те саме. Коли ви знаєте, що і куди додати особливу маленьку деталь, ви дійсно можете створити щось величезне.

Тим не менш, ви повинні мати знання, що робить хороший підрядник закликом до дії. Щоб досягти успіху, заклик до дії повинен викликати терміновість, бути простим у дотриманні, користуватися персоналізованою мовою та бути легко помітним.

Створити терміновість

Ви хочете, щоб ваші клієнти негайно вжили заходів і не відкладали на зв’язок з вами. Це означає, що ваші заяви із закликом до дії повинні викликати відчуття терміновості та дійсно викликати страх страху пропустити почуття. Спробуйте використати фрази, такі як “зателефонуйте зараз” або “обмежений час”, щоб стимулювати результати.

Легко слідувати

Ваші потенційні потенційні клієнти не хочуть стрибати через безліч обручів і завдань, щоб вжити заходів. Ось чому так важливо мати заклик до дії, за яким легко слідувати. Використання термінології, яка пояснює наступний крок, – це завжди гарна ідея. Наприклад, для цільової сторінки, орієнтованої на власників нерухомості, було б ідеально підібрати фразу на кшталт «натисніть тут зараз, щоб отримати безкоштовну оцінку».

Використовувати персоналізовану мову

Персоналізована мова надзвичайно важлива, коли йдеться про заклик до дії підрядника. Хоча це може означати ім’я людини або інше формулювання, якщо у вас є доступ до нього, це, як правило, означає використання таких слів, як “ти” та “твій”, щоб створити відчуття зв’язку. Потрібен приклад? Отримайте “свою” безкоштовну оцінку зараз.

Легко помітити

Переконайтеся, що ваш заклик до дії легко бачити візуально. Якщо він просто поєднується з текстом, він не буде помітним і не спростить проходження клієнтам. Замість цього використовуйте жирний текст або яскраву кнопку, щоб переконатися, що вони не можуть його пропустити.

Приклади заклику до дії, які викликають невідкладність

Тепер, коли ми знаємо елементи, які ви хочете включити, важливо побачити приклади в дії. Звичайно, платформа, яку ви використовуєте, також важлива для визначення того, як створити свій ідеальний заклик до дії. Ось кілька чудових способів переконатися, що ви кожного разу влучаєтесь у ціль.

Ваш веб -сайт та цільові сторінки

Найважливішою частиною створення власного веб-сайту та цільових сторінок є те, що ви маєте повний контроль над графічними елементами своїх висловлювань із закликом до дії. Наприклад, ви можете використовувати яскраву кнопку, банер, спливаюче вікно або будь-що інше, що має сенс.

  • Запит пропозиції
  • Почати зараз

Facebook

Що стосується створення успішних заяв із закликом до дії у соціальних мережах, ви трохи обмежені тим, наскільки добре ви можете виділити цю заяву на загальному посту. Одним із варіантів є використання лише тієї частини вашого допису у всіх великих буквах, але це іноді може виглядати трохи смішно візуально.

Однак, якщо ви використовуєте спонсоровану рекламу, є трохи більше місця для переміщення. Рекламне середовище насправді дозволяє вам додати кнопку знизу з чітким закликом до дії. І тут ви можете ефективно використовувати цю пряму мову.

  • Дійте зараз
  • Зв’яжіться з нами
  • Отримати пропозицію

Instagram

Коли йдеться про рекламу вашої контрактної компанії в Instagram, існує маса можливостей змусити людей помітити вас. Незалежно від того, публікуєте ви зображення завершеної роботи або додаєте корисні поради, у публікації завжди слід використовувати ефективний заклик до дії. Однак іноді ви просто хочете, щоб вони взаємодіяли з вашою публікацією, а не просили цитати.

  • Розкажіть нам, що ви думаєте в коментарях
  • Надішліть нам DM, щоб дізнатися більше

Pinterest & Houzz

Ми згрупували цю категорію, оскільки обидві вони, по суті, є візуальними пошуковими системами. Єдина велика відмінність між ними полягає в тому, що Houzz повністю зосереджений на будівельній промисловості, тоді як Pinterest також заглиблюється в моду, кулінарію та мільйон інших підкатегорій.

Тим не менш, ви хочете переконатися, що робите це правильно. Використання в описі термінів із закликом до дії дає зрозуміти, що ви хочете, щоб хтось робив, заохочуючи їх зв’язатися з вами для отримання додаткової інформації.

  • Відвідайте наш веб -сайт для пропозиції
  • Репін зараз
  • Зателефонуйте нам сьогодні

Маркетинг електронної пошти та інформаційні листи

Що стосується створення ідеального заклику до дії підрядника у ваших маркетингових повідомленнях електронної пошти та інформаційних бюлетенях, насправді цей процес набагато простіше, ніж у інших форматах. Чому? У вас є доступ до додаткової інформації про цього абонента, наприклад, його імені, міста, в якому він проживає тощо. Обов’язково персоналізуйте цю інформацію якомога частіше.

  • Отримайте пропозицію зараз для свого [CITY] Дім
  • Зателефонуйте нам сьогодні, [FIRST NAME]!

Офлайн -реклама

Використання чудового заклику до дії для кращого реагування потенційних клієнтів-це те, що ви також можете використовувати у своїй офлайн-рекламі. Єдина проблема? Пов’язка між потенційним клієнтом, який бачить ваше оголошення, і вжиттям заходів не завжди є негайним. Це означає, що вам потрібно вибрати умови із закликом до дії, які забезпечують надзвичайно широке відчуття терміновості.

  • Зателефонуйте нам до настання сезону шторму
  • Зверніться до вичерпання часу

Інтер’єрні постери на стіну 

Підведення підсумків: Поради до заклику до дії для будівельної промисловості

Що стосується створення цільових сторінок для залучення більшої кількості лідерів будівельної галузі, ваш заклик до дії має вирішальне значення. За допомогою цих порад ви можете почати оновлювати свої сторінки та оголошення, щоб побачити кращі результати. Пам’ятайте, що може знадобитися тестування та спроба кількох різних, щоб знайти правильну відповідь, але незабаром ви повинні побачити результати.

قالب وردپرس

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn