Зростають витрати на цифрову рекламу, нові лідерські засоби та інструменти реклами LinkedIn, що зумовлює лояльність клієнтів та успіх мобільного потокового передавання

Merkle: Скільки лояльності замовники залежать від кількох факторів
Коли мова заходить про стимулювання лояльності до бренду, 35 відсотків міленіалів та генерал Z бажають значки, а 27 відсотків хочуть лідерів – як конкуренція та досягнення демографічних цінностей, тоді як старші споживачі воліють писати огляди в Інтернеті, брати участь в опитуваннях або відвідувати події – два з результатів, що цікавлять цифрових маркетологів у нещодавно опублікованих даних звітів.

LinkedIn публікує новий посібник про те, як використовувати свої інструменти реклами для створення брендів та генерації потенційних клієнтів
Щоб допомогти збалансувати генерацію потенційних клієнтів із зусиллями з розбудови бренду, LinkedIn (клієнт) випустила новий посібник для маркетологів, включаючи оновлену інформацію про охоплення аудиторії професійної платформи соціальних мереж та інструменти реклами, нещодавно оголосила компанія, що належить Microsoft.

Snapchat мав великий серпень на тлі невизначеності TikTok
Snapchat зафіксував 28,5 мільйонів установок додатків протягом серпня, що було найбільшим числом за рік, приблизно на 29 відсотків за рік. згідно з нещодавно опублікованими оцінками розвідки магазину програм.

Робота в CMO змінюється на 15%, незважаючи на COVID-19
Технологічний сектор продемонстрував більшість ходів маркетингових завдань, як показали нещодавно опубліковані дослідження. 15-відсотковий стрибок у кількості маркетингових рухів вищого рівня в 2020 р. по червень.

Споживачі прийняли нові звички з часів пандемії, але не думайте, що всі вони тут, щоб залишитися
21 відсоток споживачів більше купували в Інтернеті протягом пандемії та кажуть, що вони планують продовжувати робити це в періоди після пандемії, як і вісім відсотків, які заявляють, що брали участь у більшій кількості групових відеочат, згідно з нещодавно опублікованими даними опитування, що вивчають, які зміни споживачів, швидше за все, стануть постійними.

Потік аудіо на смартфонах зростає в популярності
Потокове використання аудіо через смартфони зросло приблизно на 28 відсотків протягом першого кварталу 2020 року, тоді як потокове передавання звуку на планшетах збільшилось на більш скромні чотири відсотки, згідно з нещодавно опублікованими даними опитування серед дорослих людей в США, також свідчать про те, що можливості потокового передавання аудіо для смартфонів розширилися. Маркетингові діаграми

Microsoft Advertising розширює LinkedIn Profile, динамічний ремаркетинг, націлювання аудиторії на товар
Інструменти реклами Bing від Microsoft додали цілий ряд нових функцій для B2B-маркетологів, що дозволяють використовувати Нещодавно компанія оголосила про вдосконалене націлювання профілю LinkedIn, розширення сфери націлювання на аудиторію, а також географічну доступність попереднього тесту. Земля пошукової машини

Традиційні засоби масової інформації страждають із зростанням витрат на цифрову рекламу в 2020 році, прогноз показує
Платний пошук та соціальна реклама є яскравими плямами для витрат у ЗМІ, оскільки цифрові витрати, як очікується, збільшаться на шість відсотків у 2020 році, тоді як загальні витрати на рекламу впадуть на вісім відсотків, згідно з нещодавно опублікованими даними прогнозу Бюро інтерактивної реклами (IAB). Земля пошукової машини

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn